۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۶۵۵۱۷۸
حجت الاسلام زارع:

تحقق آرمان های امام و رهبری با مدیریت لیبرالی امکان پذیر نیست

تحقق آرمان های امام و رهبری با مدیریت لیبرالی امکان پذیر نیست
مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت ساری با بیان این که امروز کشور نیازمند مدیریت جهادی و انقلابی است، گفت: حرکت در مسیری که امامین مشخص کردند با مدیریت لیبرالی محقق نخواهد شد.
حجت الاسلام زین العابدین زارع، مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت ساری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، تنها راه پیشرفت و توسعه کشور را در گرو عمل به رهنمود‌های امامین انقلاب دانست و گفت: حرکت در مسیری که امام راحل و ممقام معظم رهبری در طول چهل سال اخیر مشخص کرده اند کلید همه مشکلات کشور خواهد بود.
 
وی با بیان این که امام خمینی (ره) استقلال و آزادی را به ملت ایران هدیه داد و این ایده و تفکر را در دنیا نهادینه کرد، افزود: تنها با تکیه بر توان و ظرفیت خودمان می‌توانیم از مشکلات عبور کنیم و به قله‌های پیشرت و تحول دست یابیم.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با رد هر گونه وابستگی کشورمان به غرب خاطرنشان کرد: نتیجه وابستگی ذلت و سر فرود آوردن در برابر اجانب و بیگانگان است.
 
حجت الاسلام زارع با بیان این که ملت بزرگ ایران ثابت کرده هیچ در برابر ظلم و استبداد ساکت نخواهد نشست، بیان داشت: راه برون رفت از مشکلات همان ایده و تفکر نابی است که امام راحل و مقام معظم رهبری در این کشور نهادینه کردند.
 
مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت ساری با اشاره به این که دشمنن به دنبال حقارت ملت بزرگ ایران است، ادامه داد: کسانی که ذلت و خواری این ملت بزرگ را بر سر دارند باید این آرزو را با خود به گور ببرند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران امروز و پس از گذشت بیش از چهار دهه از عمر انقلاب در منطقه و دنیا عزت و اقتدار دارد، تصریح کرد: این عزت و عظمت در گرو ایستادگی و مقاومت در برابر زیاده خواهی‌های نظام سلطه به دست آمده است.
 
حجت الاسلام زارع با بیان این که امروز کشورمان در شرایطی قرار دارد که نیازمند مدیریت جهادی و انقلابی هستیم، خاطرنشان کرد: حرکت در مسیری که امامین مشخص کردند با مدیریت لیبرالی محقق نخواهد شد.
 
مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت ساری با اشاره به این که متأسفانه علیرغم بدعهدی‌ها و دشمنی‌های آشکار غرب با ملت ایران برخی همچنان در داخل کشور سودای مذاکره با آمریکا و اروپا را در سر می‌پرورانند، تصریح کرد: برجام نمونه‌ای از دشمنی آمریکا و اروپا با ایران اسلامی است که برخی‌ها در داخل باید از آن عبرت بگیرند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که باید تفکر و مدیریت انقلابی و جهادی در این کشور بیشتر تقویت شود، ادامه داد: راه رسیدن به قله‌های پیشرفت تنها تکیه بر توان و ظرفیت داخلی است که در سایه مدیریت انقلابی و جهادی محقق خواهد شد./950/ت310/ق
افشین ایمانی
ارسال نظرات