۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳
کد خبر: ۶۵۵۴۵۲
حجت الاسلام خوبانی عنوان کرد؛

تفکر انقلابی و مدیریت جهادی؛ کلید واژه تحول و پیشرفت در کشور

تفکر انقلابی و مدیریت جهادی؛ کلید واژه تحول و پیشرفت در کشور
حجت الاسلام خوبانی، تفکر انقلابی و مدیریت جهادی را کلید واژه تحول و پیشرفت در کشور دانست و گفت: اگر مدیران این دو شاخصه را دارا باشند شاهد رشد و شکوفایی کشور خواهیم بود.
حجت الاسلام مهدی خوبانی، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، تفکر انقلابی و مدیریت جهادی را کلید واژه تحول و پیشرفت در کشور عنوان کرد و گفت: اگر مدیران جامعه اسلامی این شاخصه مهم را دارا باشند به طور حتم شاهد رشد و شکوفایی کشور در عرصه های مختلف خواهیم بود.
 
وی با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه ارزش های دینی و اخلاقی پایه گذاری شده است، افزود: دشمن می کوشد تا آرمان ها و ارزش های اصیل انقلاب را با هدف نفوذ و سلطه بر کشور تضعیف و کمرنگ کند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که از جمله مهم ترین دلایل برخی کاستی ها در بخش هایی از کشورمان، کمرنگ شدن ارزش های اصیل انقلابی است، خاطرنشان کرد: امروز و در گام دوم انقلاب نیازمند به بازخوانی مجدد آرمان ها و ارزش های ناب انقلاب هستیم.
 
حجت الاسلام خوبانی با تأکید بر این که ارزش های انقلابی متعلق به دوره خاصی نیست بلکه به همه دوره ها تعلق دارد، تصریح کرد: انقلاب اسلامی بر پایه همین ارزش های اصیل شکل گرفته و امروز در جهان عزت و آبرو دارد.
 
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با بیان این که راه غلبه بر دشمن تقویت ارزش های اصیل انقلاب در جامعه است، خاطرنشان کرد: اگر خدای ناکرده آرمان و ارزش های انقلاب در جامعه کمرنگ شود شاهد شکست نفوذ دشمن در جامعه اسلامی خواهیم بود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که در طول چهل سال اخیر، کشورمان بر مبنای آرمان های اصیل توانست از بحران های متعددی به سلامت عبور کند، افزود: در هشت سال دفاع مقدس علی‌رغم همه توطئه های دشمنان، ملت بزرگ ایران با تکیه بر تفکر اصیل انقلابی توانست دشمن تا دندان مسلح را شکست دهد.
 
حجت الاسلام خوبانی با بیان این که تفکر اصیل انقلابی، نظام را در برابر هر توطئه و بحرانی مصون خواهد داشت، ادامه داد: برای عبور از هر بحران و مشکلی در کشور باید مسؤولان ما به تفکر انقلابی و مدیریت جهادی مجهز شوند.
 
وی با اشاره به این که کشور بر مبنای مدیریت جهادی و تفکر انقلابی امروز به پیشرفت های بسیاری دست یافته است، تصریح کرد: ادامه این پیشرفت ها نیازمند استمرار و تقویت تفکر انقلابی در جامعه است.
 
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با بیان این که مقام معظم رهبری بر ضرورت گسترش و تقویت این نوع تفکر در جامعه تأکید داشته و دارند، گفت: مسؤولان کشورمان به جای دل بستن به بیرون، تلاش کنند تا با تکیه بر این تفکر کشور را در مسیر تحول و پیشرفت سوق دهند./950/ت310/ف
ارسال نظرات