۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۴
کد خبر: ۶۵۶۱۲۹
مدیر کل اوقاف و امور خیریه خوزستان مطرح کرد؛

سلامت دین در گرو ریشه کنی فساد است/ اجرای بالای ۹۵ درصد احکام صادره

سلامت دین در گرو ریشه کنی فساد است/ اجرای بالای ۹۵ درصد احکام صادره
مدیر کل اوقاف و امور خیریه خوزستان گفت: سلامت دین احیا نمی‌شود، نخواهد شد و دین پایدار نخواهد ماند مگر اینکه شاکله فساد از شاهرگ مملکت خارج شود.
حجت الاسلام مرتضی خاکباز، مدیر کل اوقاف و امور خیریه خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه حرکت آیت الله رئیسی در مبارزه با فساد بسیار حائز اهمیت است، عنوان داشت: چنین حرکتی نه تنها مردم بلکه دستگاه هاو مؤسسه‌ها دولتی و غیردولتی، رضایت کافی و لازم را دارند و حتی سازمان اوقاف نیز به جد از چنین اقداماتی حمایت کرده و به بسیاری از مطالبه‌های بر حقش دست یافت.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خوزستان با بیان اینکه سابق بر آن آرائی علیه و له موقوفات صادر شده بود، خاطرنشان کرد: حتی اجازه اجرای آراء صادر شده به سود موقوفات امکان پذیر نبود، اما در زمان کنونی به راحتی و با تسهیل امور، آرائی به نفع موقوفات و امامزادگان صادر می‌شود.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه بسیاری از آراء گذشته صادر شده برای اوقاف در حال اجرا شدن است، اظهار داشت: مبارزه آیت الله رئیسی با فساد بسیار ارزشمند و اثرات فراوانی خواهد داشت و قطعا جامعه ایرانی از چنین اقدامی استقبال و حمایت می‌کند.

حجت الاسلام خاکباز با بیان اینکه آیت الله رئیسی فرمایش رهبری در زمینه پیاده سازی عدالت و مبارزه با فساد را بخوبی درک و در همان مسیر پیش می‌رود، ادامه داد: سلامت دین احیا نمی‌شود، نخواهد شد و دین پایدار نخواهد ماند مگر اینکه شاکله فساد از شاهرگ مملکت خارج شود، عدالت اجتماعی نیز در گرو مبارزه با فساد تحقق پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با فساد در همه اقسام صورت بگیرد، تصریح کرد: به جرأت می‌توان گفت که دستگاه‌ها و بیت المال اکنون نفسی می‌کشند، حداقل طی این دو سال و از زمان روی کار آمدن آیت الله رئیسی توانستیم بالای ۹۵ درصد آراء و احکام را اجرا کنیم./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات