۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۹
کد خبر: ۶۵۶۱۳۶
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان:

خیال مذاکره با دشمن «اشتباه و نشدنی» است

خیال مذاکره با دشمن «اشتباه و نشدنی» است
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با بیان اینکه دشمن حرف‌های عوام پسند می‌زند اما دشمنی خود را دنبال می‌کند گفت: خیال مذاکره با دشمن اشتباه است.

به گزارش خبرگزاری رسا در کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی صبح امروز در دیدار مجمع نمایندگان استان کرمان با وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: شهدای زیادی در راه اعتلای اسلام و میهن اسلامی جان خود را تقدیم کردند و ما مدیون خون شهدا هستیم.

وی با بیان اینکه در دور جدید مجلس شورای اسلامی جلسات مختلفی با نمایندگان مردم در مجلس برگزار و از این ظرفیت استفاده خواهیم کرد گفت: در دنیای امروز آنچه که در دستور کار دشمنان جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته و سابقه چهل ساله دارد دشمنی تمام عیار با ایران اسلامی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با ابراز اینکه دشمنی دشمن هر روز بیشتر می‌شود و هیچ وقت کاهش پیدا نکرده است افزود: خیال مذاکره با دشمن و کنار هم نشستن اشتباه و نشدنی است.

وی با بیان اینکه دشمن حرف‌های عوام پسند می‌زند اما دشمنی خود را دنبال می‌کند گفت: ایران پرچمدار اسلام در دنیا است و دشمن در حقیقت این دشمنی را برای پایین آوردن پرچم عدالتخواهی و آزادی‌خواهی اسلام انجام می‌دهد.

علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه تمام سعی دشمن است تا جلوی پیشرفت کشور را بگیرد و خوی استکباری خود را در دنیا حاکم کند افزود: دشمن راه‌های مختلفی برای دشمنی با نظام اسلامی دنبال می‌کند و برای آن طرح و برنامه دارد.

وی با ابراز اینکه دشمن نظام تعلیم و تربیت ما را هدف قرار داده و برای تحقق آن معلمان را نشانه گرفته است گفت: دشمن نظام خانواده را نیز  با هدف انحراف مادران نشانه گرفته است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با بیان اینکه دشمن معتقد است خواص جامعه و فرهیختگان را منحرف کرده و از این ظرفیت برای سقوط نظام اسلامی بهره‌گیری کند افزود: نمایندگان مجلس جزو افراد اثرگذاری هستند که دشمن به‌دنبال آن است تا از این ظرفیت در راستای تحقق اهداف خودش استفاده کند لذا باید هوشیار بود.

وی با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی کشور بر کسی پوشیده نیست گفت: مسئولان باید به توان و ظرفیت داخلی کشور اتکا کنند و همراهی، همدلی و هماهنگی برای استفاده از این ظرفیت داخلی لازم است.

علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه ما در جنگ اقتصادی با دشمن هستیم و باید آرایش جنگی در مقابل دشمن بگیریم تصریح کرد: جنس مجلس جدید که جنس مردمی و انقلابی است که باید آرایش جنگی مناسب در مقابل دشمن گرفته و از ظرفیت‌های داخلی بهره‌گیری کند.

وی با اشاره به اینکه استان کرمان ظرفیت‌های بسیار مستعد و با ارزشی دارد گفت: عدم تعاون و تعامل چالش اصلی استان کرمان است و متاسفانه دستگاه‌ها کار هماهنگ انجام نمی‌دهند و در کنار هم نیستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با بیان اینکه شرق و غرب و جنوب و شمال استان کرمان توسعه هماهنگ ندارد افزود: توسعه در استان کرمان متوازن نیست و همین امر باعث شده که ثروت استان عادلانه تقسیم نشود.

وی با عنوان اینکه تقسیم بندی نامرئی منطقه‌ای در استان کرمان وجود دارد که برای توسعه استان مناسب نیست گفت: تقسیم‌بندی‌های منطقه‌ای را باید کنار گذاشت و شایسته سالاری را در دستور کار قرار دارد و اینکه حتما فلان مسئول از منطقه ما باشد مانع پیشرفت می‌شود و اشتباه است./د102/ف

علی اصغر خواجه الدین
منبع: تسنیم
ارسال نظرات