۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۶۵۶۱۷۰
نماینده ولی فقیه در کاشان:

آمریکا در بن بست قرار دارد/ ترامپ زمینه سقوط آمریکا را فراهم کرده است

آمریکا در بن بست قرار دارد/ ترامپ زمینه سقوط آمریکا را فراهم کرده است
آیت الله نمازی گفت:همانگونه که گورباچف ناخواسته زمینه سقوط اتحاد جماهیر شوروی را فراهم کرد، امروز نیز ترامپ زمینه سقوط آمریکا و استنکبار جهانی را فراهم کرده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله عبدالنبی نمازی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان که در مصلی بقیه الله الاعظم این شهرستان برگزار شد، گفت: نهضت مستضعفان و پابرهنگان و سیاهان مظلوم آمریکا در حال پیشرفت است.

به گفته وی قیام سیاه پوستان آمریکا، دولت و حکومت ترامپ رئیس جمهور آمریکا را در بن بست و انزوا قرار داده است.

آیت الله نمازی شرایط به وجود آمده امروز جامعه آمریکا را مانند شرایط ایران در سال ۵۷ دانست و اظهار داشت: در اواخر سال ۵۷ شرایط کشور به دلیل قیام مردم ایران علیه رژیم ستمشاهی به هم ریخته بود امروز نیز همان شرایط در آمریکا رخ داده است.

وی ادامه داد: برخی از تحلیلگران و سیاستمداران اعلام کرده اند بوی انقلاب و پیروزی انقلاب پابرهنگان آمریکا و شکست و افول دولت ترامپ به مشام می‌رسد و شرایط به آرامی به سمت و سوی سقوط نظام نژاد پرستی و استبداد در حال حرکت است.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: ترامپ رئیس جمهور آمریکا در حالی برای جلب آرای مردم و رسیدن به ریاست جمهوری آمریکا دست و پا می‌زند که قیام سیاه پوستان آمریکا علیه ترامپ درحال شدت گرفتن است.

آیت الله نمازی تأکید کرد: شرایط امروز آمریکا مشابه شرایط دوران گورباچف در دوره اتحاد جماهیر شوروی سابق است و همانگونه که گورباچف ناخواسته زمینه سقوط اتحاد جماهیر شوروی را فراهم کرد، امروز نیز ترامپ زمینه سقوط آمریکا و استکبار جهانی را فراهم کرده است.

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین نسبت به فراگیری موج دوم بلای ویروس کرونا هشدار داد و افزود: بازگشت دوباره ویروس کرونا خطر جدی است که نباید  آن را شوخی گرفت و نسبت به فراگیری موج دوم کرونا سهل انگاری شود.

وی ادامه داد: براساس اعلام کارشناسان وزارت بهداشت و درمان، ویروس کرونا امکان دارد تا دو سال آینده جزئی از زندگی ما باشد و باید با آن کنار آمد و برای مقابله با آن بهداشت فردی را جدی گرفت.

آیت الله نمازی با اشاره به افزایش تلفات شیوع ویروس کرونا در جامعه بر جدی گرفتن خطر ویروس کرونا تأکید کرد و اظهار داشت: مردم تدابیر اعلام شده از سوی ستاد مبارزه با کرونا را جدی گرفته و بهداشت فردی رعایت کنند.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن روز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه، گفت: کاشان یکی از مناطقی است که بیشترین امامزاده در آن مدفون هستند.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: زیارت امامزادگان گره گشا است و در طول سال میلیون‌ها زائر به امامزادگان پناه آورده و مشکل آن‌ها برطرف می‌شود./۱۳۰۷/پ210/ق
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات