۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۶۵۶۱۷۶
حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

آیت الله رئیسی با اقدامات قاطع و انقلابی امید مردم را زنده کرده است

آیت الله رئیسی با اقدامات قاطع و انقلابی امید مردم را زنده کرده است
امام جمعه شهرکرد با قدردانی از اقدامات دستگاه قضا در مبارز با فساد گفت: قوه قضائیه باید نگاه سلامت محور و خدمت محور را مهمترین اولویت خود بداند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد که با رعایت کامل نکات بهداشتی در مصلای امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد، با اشاره به آیه ۲۲ سوره اسراء خاطرنشان کرد: مؤمن باید مراقب باشد نگاه توحیدی او در هیچ شرایطی مخدوش نشود و تنها خدا را در زندگی ببیند تا رستگار شود.

وی در ادامه با اشاره به اتفاقات تیرماه از ترور نافرجام رهبر معظم انقلاب در ۶ تیر ۱۳۶۰ و شهادت دکتر بهشتی و یارانش در ۷ تیرماه و همچنین شهادت شهید صدوقی خاطرنشان کرد: همه این اتفاقات به دست گروه نفاق با حمایت مستقیم آمریکای خونخوار صورت گرفت که این جنایات هیچ گاه از حافظه ملت ایران پاک نخواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به ۱۷ هزار شهید ترور در کشور به دست آمریکای جنایتکار تصریح کرد: این جنایت‌ها نشان داد حقوق بشر آمریکایی دیگر برای هیچ کس قابل بزک نیست؛ امروز حقوق بشر آمریکایی به خوبی ماهیت خود را نشان داده و دیگر کسی نمی‌تواند آن را توجیه کند.

امام جمعه شهرکرد همچنین با اشاره به آغاز دهه پر خیر و برکت کرامت با میلاد حضرت معصومه (س) اظهار کرد: این ایام فرصت مغتنمی است تا خود را هر چه بیشتر به خاندان کرامت و اهل بیت (ع) متصل کنیم چراکه تنها راه نجات و رستگاری در این مسیر خلاصه می‌شود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به هفته قوه قضائیه، از اقدامات به جای آیت الله رئیسی در این قوه تشکر کرد و گفت: به لطف الهی با آمدن آقای رئیسی در قوه قضاییه امید‌ها در بین مردم زنده شده است که باید این رویه خوب ادامه داشته باشد؛ حرکت خوب امروز دستگاه قضا نشان داد می‌توان در جهت اصلاح امور پیش رفت و این شدنی است.

وی با بیان اینکه اگر چه اقدامات خوبی در دستگاه قضاء در حال شکل گیری است، اما تا رسیدن به جایگاه‌های همتراز انقلاب اسلامی بسیار فاصله داریم، ابراز کرد: قوه قضاییه باید نگاه سلامت محور و خدمت محور را مهمترین اولویت خود بداند و در این راستا وارد میدان عمل شود.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام در ادامه به بحث ناهنجاری‌های اخلاقی در استان اشاره کرد و افزود: بحث فساد اخلاقی یک مسأله فراگیر کشوری شده است و تنها به یک منطقه خاص مربوط نمی‌شود؛ برای مواجه با این بلیه نیازمند عزم جدی و همگانی هستیم و تا این اتفاق نیفتد، نمی‌توان به اصلاح امور دلخوش بود.

وی بی تفاوتی در بدنه مردم و حتی خانواده‌ها نسبت به ناهنجاری‌های اخلاقی را تأسف بار دانست و گفت: متأسفانه برخی از مسؤولان نیز تذکرات داده شده در این راستا را جدی نمی‌گیرند و کم توجهی می‌کنند که به هیچ عنوان قابل قبول نیست. /۹۴۵۷/پ210/ق
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات