۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۹
کد خبر: ۶۵۶۱۷۸
امام جمعه ایلام:

آمریکایی‌های نشان دادند که به هیچ معاهده‌ای پایبند نیستند

آمریکایی‌های نشان دادند که به هیچ معاهده‌ای پایبند نیستند
امام جمعه ایلام گفت: آمریکا برای تحقق اهداف خود دست به هر کاری می‌زند و خروج از برجام یکی از این برنامه‌ها بود و این نشان داد که این کشور به هیچ معاهده‌ای پایبند نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه امروز ایلام اظهار داشت: جای دارد در همین جا هفته قوه قضاییه را به همه عزیزان در سیستم قضایی کشور تبریک عرض کنم و نیز ایام شهادت دکتر بهشتی و 72 تن از یاران ایشان توسط منافقان کوردل را به ملت ایران به ویژه مردم مومن و همیشه در صحنه ایلام تسلیت عرض کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام در ادامه سخنان خود بیان کرد: خوشبختانه با روی کار آمدن آیت الله رییسی به عنوان رییس قوه قضاییه شاهد تحولات مثبتی در این قوه هستیم و برخوردهای قاطعانه سیستم قضایی کشور با متخلفان و دست اندازان به بیت المال امیدی دوباره در دل ملت ایران زنده شده است.

امام جمعه ایلام گفت: در همین جا از دست اندرکاران کار قضاوت به نمایندگی از مردم درخواست می کنیم که با متخلفان و مظاهر فساد در کشور برخورد صریح و قاطع داشته باشیم و اجازه ندهند که عدالت به فراموشی سپرده شود.

حجت الاسلام کریمی تبار تاکید کرد: اکنون دستگاه قضا به عنوان شاخص‌ترین اعتبار نظام اسلامی بوده و ایجاد اعتماد، آرامش و تحول در این قوه با معیار تکریم ارباب رجوع در هر شانی مورد تاکید است.

امام جمعه ایلام به مناسبت دهم تیرماه سالروز آزادسازی شهرستان مهران از دست دشمن بعثی، اشاره کرد و گفت: آزادسازی شهر مهران به دست جوانان برومند این آب و خاک توانست روحیه ای مضاعت در دل رزمندگان اسلام ایجاد کند.

این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه سخنان خود یادآور شد: همچنین در آستانه سالروز جنایت جنگی و ضدبشری آمریکا در بحث ساقط کردن هواپیمای مسافربری ایران در آب های خلیج فارس قرار داریم، آمریکایی ها در سال 67 عملا خشنونت و خوی ضدبشری خویش را به جهانیان نشان دادند.

حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار گفت: آمریکا برای تحقق اهداف استکباری و استعماری خود دست به هر کاری می زند و خروج یک طرفه از برجام یکی از این برنامه های ضدبشری آمریکایی بود و نشان داد که این کشور به هیچ معاهده و قطعنامه ای پایبند نیست.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه آمریکایی ها هرگز حاضر نیستند که آرامش ملت ایران را ببینند، تاکید کرد:  امروز ایران به قدرت بلامنازع در منطقه تبدیل شده است و حتی تحریم های ظالمانه دشمنان علیه این ملت و نظام تاکنون راه به جایی نبرده است که این نشان از اقتدار این انقلاب دارد./1402/پ210/ف

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
لعنت دائم بر سردمداران آمریکا
0
0