۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۶۵۶۲۴۳
از سوی مرکز خدمات حوزه علمیه اعلام شد؛

جزئیات تعهدات و نام‌نویسی در بیمه تأمین اجتماعی

جزئیات تعهدات و نام‌نویسی در بیمه تأمین اجتماعی
جزئیات تعهدات و نام‌نویسی بیمه تامین اجتماعی از سوی مرکز خدمات حوزه های علمیه اعلام شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، جزئیات تعهدات و نام نویسی بیمه تامین اجتماعی از سوی مرکز خدمات حوزه های علمیه اعلام شد.

شرایط نام نویسی

مرد ایرانی غیرشاغل، دارای کد پذیرش فعال در مرکز خدمات حوزه های علمیه و عدم استفاده از دیگر بیمه ها،۲۴ سال تمام و حداکثر ۵۰ سال تمام و اتمام سطح دو برای طلاب مجرد، و 22 سال تمام و حداکثر ۵۰ سال تمام و اتمام سطح یک برای طلاب متأهل از جمله شرایط نام نویسی در بیمه تأمین اجتماعی از سوی مرکز خدمات حوزه های علمیه است.

مهمترین تعهدات سازمان بیمه تامین اجتماعی

تعهدات کوتاه مدت، مستمری بازماندگان، مستمری بازنشستگی، مستمری از کار افتادگی و حمایت در برابر حوادث و بیماری ها(درمان) از مهم ترین تعداد سازمان تأمین اجتماعی به شمار می روند.

لازم به ذکر است، مرکز خدمات حوزه های علمیه بر اساس قرارداد با سازمان تامین اجتماعی ۰/۸ درصد از ۲۷ درصد مبلغ کل را برای انجام امور، کمک هزینه ازدواج، کمک هزینه کفن و دفن، غرامت دستمزد ایام بیماری، پرداخت هزینه وسایل کمک پزشکی(اروتز و پروتز) و سایر تعهدات کوتاه مدت بر عهده سازمان تأمین اجتماعی به بیمه شدگان، را به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت می کند.

مراحل نام نویسی

طلاب دارای شرایط می توانند برای نام نویسی با همراه داشتن اصل و تصویر تمامی صفحات شناسنامه ی فرد اصلی و نیز تصویر صفحه نخست شناسنامه بیمه شدگان تبعی و یک عکس از تمام اعضای خانواده به مراکز خدمات در سراسر کشور مراجعه کنند.

طلاب می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02531200 تماس گیرند./1324/ت303/ف

مصطفی رستمی
ارسال نظرات