۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۶۵۶۲۵۳
نماینده ولی فقیه در استان ایلام:

عملکرد قوه قضائیه اعتماد مردم به نظام را بیشتر کرده است

عملکرد قوه قضائیه اعتماد مردم به نظام را بیشتر کرده است
امام جمعه ایلام گفت: با روی کار آمدن آیت الله رئیسی به عنوان رییس قوه قضائیه شاهد تحولات مثبتی در این قوه هستیم که این امر زمینه اعتماد بیشتر مردم را جلب کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار امروز در مراسم آیین بزرگداشت شهدای هفتم تیر که در شهر ایلام برگزار شد، اظهار داشت: حقوق بشر یک دستاویز خوب برای کشورهای زورگو و مستکبر برای رسیدن به نیات شیطانی شان است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام ادامه داد: امروز هر کشوری که در مقابل آمریکایی ها و یا غربی ها قرار بگیرد، با جمله فریبنده حقوق بشر کشور مذکور را تحت شدیدترین فشارها و تحریم های خود قرار می دهند.

امام جمعه ایلام با انتقاد از کسانی که در داخل کشور همواره فریب سخنان دل فریب آمریکایی ها را می خورند، گفت: متاسفانه باید اذعان کرد هنوز افراد ساده لوحی در کشور هستند که دلبستگی عجیبی به آمریکا دارند این افراد یا خود را به خواب زده اند یا به کلی از وضعیت کنونی جهان و ظلم آمریکایی ها بی خبرند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: خوشبختانه با روی کار آمدن آیت الله رئیسی به عنوان رییس قوه قضائیه شاهد تحولات مثبت زیادی در این قوه هستیم که این امر زمینه امیدواری و اعتماد بیشتر مردم به نظام اسلامی را جلب کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: با روندی که قوه قضائیه در پیش گرفته است بی شک روز به روز شاهد از بین رفتن مظاهر فساد و رانت خواری در کشور خواهیم بود و همه امیدواریم که برخورد با فاسدان و دست اندازان به بیت المال همچنان با قوت ادامه داشته باشد./1402/پ310/ب1

ارسال نظرات