۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۶۵۶۲۹۱
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل:

دولت با سیاست‌گذاری صحیح ایرانی‌ها را صاحب خانه کند

دولت با سیاست‌گذاری صحیح ایرانی‌ها را صاحب خانه کند
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: انتظار می‌رود دولت با سیاست گذاری صحیح بتواند هر ایرانی را صاحب خانه کند.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید‌حسن عاملی اظهار داشت: انتظار می‌رود دولت با سیاست‌گذاری صحیح درحوزه مسکن بتواند هر خانواده ایرانی را صاحب خانه کند که مطالبه اساسی خانواده‌ها در حال حاضر علاوه بر آب و نان و مسکن است.

وی با اشاره به اینکه احداث مسکن و سرپناه برای خانواده‌های نیازمند ثواب و اجر بالایی دارد افزود: خیرین مسکن‌ساز با اقدام خیرخواهانه خود از ثواب و اجر بالایی برخوردار می‌شوند چرا که ایجاد سرپناه و عزت و امید را در بین خانواده‌ها به وجود می‌آورد.

امام جمعه اردبیل تصریح کرد: خیرین مسکن‌ساز در اردبیل برای خانواده دو معلول مسکن به ارزش 400 میلیون تومان احداث کرده‌اند که این اقدام قابل تحسین و قدردانی است.

عاملی بیان کرد: داشتن مسکن برای بسیاری از خانواده‌ها به یک آرزو تبدیل شده است و دولت باید در این زمینه اهتمام ویژه داشته باشد.

وی ادامه داد: ملت ما همیشه در صحنه‌های سرنوشت ساز و شرایط سخت پیشگام و کمک حال بوده که نمونه این امرکمک‌های مومنانه در ایام ویروس کرونا بود که حرکتی بسیار استثنایی بود.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: ملت ایران عنصر مقاومت هستند و بصیرت ملت ایران در دنیا بی‌نظیر بوده که این بصیرت مردم تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است./1325/د102/ف

علی اصغر خواجه الدین
منبع: تسنیم
ارسال نظرات