۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
کد خبر: ۶۵۶۳۰۶
مدیر روابط عمومی حوزه علمیه استان هرمزگان:

روابط عمومی‌های مدارس علمیه رویکرد تحولی داشته باشند

روابط عمومی‌های مدارس علمیه رویکرد تحولی داشته باشند
حجت الاسلام حسن زاده با بیان اینکه روابط عمومی‌ها باید پاسخگوی افکار عمومی باشند، گفت: معرفی عملکرد مدارس علمیه استان نیازمند تحول در رویکرد روابط عمومی‌ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از هرمزگان، حجت الاسلام داریوش حسن زاده صبح امروز در جلسه ویدئو کنفرانس با مدیران مدارس علمیه با اشاره به نقش حیاتی روابط عمومی در مدارس علمیه گفت: روابط عمومی، هنر و علم اجتماعی است که درون و برون دستگاه را به هم پیوند می‌دهد و هدف و چگونگی کلید برنامه‌ها را ترسیم می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی مشاور امین مدیر و کلیه کارکنان خواهد بود، افزود: لازم است که مدیران مدارس علمیه به این مسأله توجه جدی داشته باشند و از ظرفیت موجود حداکثر استفاده را در معرفی مدارس علمیه و فعالیت‌ها و همچنین عملکرد و رویکردشان داشته باشند.

مدیر روابط عمومی حوزه علمیه استان هرمزگان، برقراری ارتباط مستمر با رسانه‌های درون استانی جهت معرفی عملکرد حوزه علمیه استان هرمزگان و فعالیت طلاب در عرصه‌های علمی، اجتماعی و فرهنگی را از جمله سیاست‌های حوزه علمیه استان خواند. 

حجت الاسلام حسن زاده با بیان اینکه روابط عمومی‌ها باید پاسخگوی افکار عمومی باشند، ابراز داشت: باید فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی مدیران مدارس در سطح شهرستان و همچنین عملکرد قابل دفاعی آنان به جامعه منعکس شود و تحقق این امر مهم نیازمند تلاش و حضور جدی بیش از پیش روابط عمومی‌ها به عنوان پل ارتباطی درون سازمانی با محیط برون سازمانی است که فعالیت‌های مدارس علمیه را به مردم تبیین و تشریح کنند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر روابط عمومی‌های مدارس فعال هستند ولی عملکرشان برای استان، قابل قبول نیست، افزود: مدیران مدارس باید به این مهم ورود کرده و از مسؤولان روابط عمومی مدارس تحت مدیریت خود، درخواست کنند  فعالیت بیشتری در جهت معرفی فعالیت علمی، فرهنگی و اجتماعی مدارس و طلاب انجام دهند.

مدیر روابط عمومی حوزه علمیه استان هرمزگان تاکید کرد: روابط عمومی‌ها بايد در قامت يك نیروی فعال و پویا بتوانند با بهره‌گيري از شيوه‌هاي نوين ارتباطي و اطلاع‌رساني علاوه بر معرفی فعالیت‌ها مدارس علمیه، به نيازهاي مخاطبان پاسخگو باشند و رضايت‌مندي حداكثري را در راستاي پيشرفت و تعالي به ارمغان آورد، یقین دارم با این رویکرد می‌توانند در زمینه دستاوردها و فعالیت‌ها موفق ظاهر شوند و زمینه رشد و پیشرفت را به ارمغان بیاورند./851/پ210/ف

ارسال نظرات