۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۶۵۶۳۳۱
به همت مجمع ملی امر به معروف و نهی از منکر صورت می‌گیرد؛

برگزاری دوره تخصصی تربیت مبلغ امر به معروف و نهی از منکر ویژه طلاب

برگزاری دوره تخصصی تربیت مبلغ امر به معروف و نهی از منکر ویژه طلاب
مسؤول هدایت عملیات مجمع ملی امر به معروف و نهی از منکر از برگزاری دوره مجازی تربیت مبلغ امر به معروف و نهی از منکر ویژه خواهران و برادران طلبه خبر داد.

حجت الاسلام طه آقاملایی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، با اعلام خبر برگزاری دوره مجازی تخصصی تربیت مبلغ امر به معروف و نهی از منکر ویژه برادران و خوهران طلبه اظهار کرد: این دوره به همت مجمع ملی امر به معروف و نهی از منکر با همکاری مرکز آموزش های کاربردی و مهارتی حوزه علمیه، جامعه ایمانی مشعر، مجمع فعالان امر به معروف و نهی از منکر و ستاد مردمی جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان قم برگزار می شود.

مسؤول هدایت عملیات راهبردی مجمع ملی امر به معروف و نهی از منکر در زمینه شرایط نام نویسی در این دوره مجازی بیان کرد: تمامی طلاب خواهر و برادر در صورت داشتن کد طلبگی فعال در مرکز مدیریت حوزه علمیه می توانند در این دوره شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: عضويت و همكاري در مجمع ملي امر به معروف و نهي از منكر، اعطاي گواهی نامه رسمی از ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر، مرکز آموزش های کاربردی حوزه و مجمع ملی امر به معروف و نهی از منکر، اعزام های تبلیغی و معرفی به واحدهای استانی و اولویت جهت شرکت در دوره تربیت مدرس از مزایای شرکت در دوره مجازی تربیت مبلغ امر به معروف و نهی از منکر به شمار می رود.

حجت الاسلام آقاملایی با اشاره به زمان و شیوه نام نویسی در دوره مجازی تربیت مبلغ امر به معروف و نهی از منکر افزود: طلاب دارای شرایط می توانند جهت نام نویسی در این دوره تا 12 تیرماه به سامانه اینترنتی مجمع ملی امر به معروف و نهی از منکر به نشانی http://mavn.ir/ یا نشانی bi_tafavot_nabashim@ در پیام رسان ایتا مراجعه کنند، یا با شماره های 09193628370 و09164809272 تماس گیرند./1324/ت302/ف

مصطفی رستمی
ارسال نظرات