۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۶۵۶۴۱۰
نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

اضمحلال آمریکای جنایتکار نزدیک است

اضمحلال آمریکای جنایتکار نزدیک است
حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده گفت: خون شهدای بزرگوار ایرباس و دیگر شهدای ملت ایران دامن‌گیر آمریکای جنایتکار خواهد شد و اضمحلال آنان نزدیک است.

به گزارش خبرگزاری رسا در هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده در کنگره بین‌المللی نفس‌های سوخته گفت: پرونده حقوق‌بشری آمریکا مملو از جنایات مختلفی است که آنان با جریان‌سازی‌های رسانه‌ای به دنبال سرپوش نهادن بر آن به منظور فریب افکار عمومی هستند.

وی با اشاره به واهمه شدید آمریکایی‌ها در بیان جنایات‌شان در رسانه‌های جهان، یکی از مهم‌ترین موضوعات در زمینه بیان حقانیت ملت ایران را پرداختن رسانه‌ای به موضوع حمله وحشیانه آنان به هواپیمای ایرباس ایرانی در سال 67 بر فراز آبهای خلیج فارس عنوان کرد و بیان داشت: 296 مسافر بی‌گناه این پرواز قربانی خوی درندگی فرمانده جنایت‌کار ناو وینسنس شدند و بعدها نیز بجای عذرخواهی و برخورد با این اقدام شنیع، مدال افتخار بر گردن فرمانده آن ناو انداختند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان تصریح کرد: درندگی در عمق وجود سران ظالم کاخ سفید رسوخ کرده است و دنیا شاهد است که این جماعت مدعی حقوق بشر کوچک‌ترین ارزشی برای جان ملت‌ها قائل نیست و همواره دستان فولادی خود را در دستکش مخملی و چهره کریه خود را در نقاب انسانیت و ادعاهای مضحک مخفی می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده یکی از اصلی‌ترین وجوه غیرقابل اعتماد بودن آمریکایی‌ها را عدم پای‌بندی آنان در مقاطع مختلف زمانی به اصول انسانی برشمرد و گفت: در حمله به هواپیمای ایرباس ایرانی 66 کودک و 53 زن حضور داشتند که همگی جان خود را از دست دادند و آمریکایی‌ها هیچ‌گاه حاضر نشدند به دلیل این جنایت از ملت ایران عذرخواهی کنند.

وی با نمایشی‌خواندن تمامی ژست‌های آمریکایی‌ها در موضوع به رسمیت شناختن حقوق ملت‌ها در زمینه‌های مختلف، به راهبرد دقیق و هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در برابر آمریکای جنایت‌کار اشاره و عنوان کرد: قوی شدن در دنیای امروز رمز و مولفه پیروزی و ماندگاری است و ملتی پیروز خواهد بود که بتواند با اتکای به ظرفیت‌ها و سرمایه‌های خود، روی پای خودش بایستند و از وابستگی بر حذر باشد.

امام جمعه بندرعباس اضافه کرد: امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا و با تدابیر رهبری فرزانه انقلاب اسلامی و با همت بلند جوانان خود توانسته است تا در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان خود بخصوص آمریکایی‌ها با قدرت بایستد و ما دیدیم که وقتی با پهپاد خودشان قصد تعرض به حریم سرزمینی‌ ما را داشتند با چنان برخورد مقتدرانه‌ای مواجه شدند که غول تکنولوژیکی‌شان در ثانیه‌ای به اذن خداوند در قعر آبهای تنگه هرمز ساقط و مدفون شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده با اشاره به رفتارهای اخیر آمریکایی‌ها با مردم سیاه‌پوست این کشور و شکل‌گیری گسترده تظاهرات مردمی و شورش‌های وسیع در این کشور در اعتراض به تبعیض نژادی، گفت: سران کاخ سفید در خدمت غول‌های اسلحه‌سازی و جریان پلید صهیونیستی و منافع آنان هستند و از هیچ جنایتی در مسیر تأمین منافع آنان ابایی ندارند.

این استاد حوزه و دانشگاه در پایان گفت: خون شهدای بزرگوار ایرباس و دیگر شهدای ملت ایران دامن‌گیر آمریکای جنایتکار خواهد شد و اضمحلال آنان نزدیک است./851/د102/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹
مرگ بر آمریکا
0
0