۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۶۵۵۰۹۰
نماینده ولی فقیه در کاشان مطرح کرد؛

گرفتاری کاخ سیاه آمریکا در آتش خشم مظلومان / نابودی ظالم سنت الهی است

گرفتاری کاخ سیاه آمریکا در آتش خشم مظلومان / نابودی ظالم سنت الهی است
آیت الله نمازی با اشاره به قیام مردم در اروپا و آمریکا، گفت: ابرقدرت‌ها در برابر قیام مظلومین که سبب بیداری جهانیان شده است گرفتار شده‌اند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی امروز در خطبه‌های نخستین نماز جمعه که بعد از شیوع کرونا در کاشان در مصلی بقیه الله الاعظم این شهرستان برگزار شد با اشاره به درخشش ملت ایران در آزمون الهی شیوع ویروس کرونا، گفت: ودیعه الهی کرونا برکات فراوانی برای ملت ایران داشت.

وی افزود: این ودیعه آزمون الهی شیوع ویروس کرونا در واقع توانایی، اقتدار، اتحاد، وحدت، برادری و نوع‌دوستی ملت مسلمان ایران را به جهانیان نشان داد.

آیت الله نمازی بی تفاوت نبودن مردم و بسیج، به صحنه آمدن همه امکانات مردمی، نهادها، نیرو‌های مسلح، سپاه، بسیج، حوزه‌های علمیه، سه قوه، مجلس و دولت را از دست آورد‌های ویروس کرونا در ایران دانست.

به گفته وی وزارت بهداشت و درمان در کنترل ویروس کرونا که ویروس ناشناخته‌ای در دنیا است درخشید و سبب حرکت انقلابی، جهادی و علمی شد و کارشناسان و پزشکان متخصص ایرانی از همان روز‌های نخست اقدامات لازم درمانی را انجام دادند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با تقدیر و تشکر و قدردانی از نهادها، سازمان ها، ارگان ها، روحانیت، طلاب، بسیج، سپاه و مردم در مهار ویروس کرونا، به خانواده‌هایی که عزیزان خود را از دست دادند تسلیت گفت.

آیت الله نمازی همچنین با اشاره به قیام مظلومین و رنگین پوستانی که امروز در اروپا و آمریکا در حال جریان است، گفت: ابرقدرت‌ها در برابر قیام مظلومین که سبب بیداری جهانیان شده است گرفتار شده اند.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: امروز کاخ سیاه آمریکا از سوی مردم معترض آمریکا که مجسمه مستکبرین را پایین کشیده اند در معرض تهدید و خطر جدی قرارگرفته است و ملت‌های اروپا و آمریکا برای مقابله با ظلم و ستم از ملت ایران الگو گرفته اند.

آیت الله نمازی با اشاره به اینکه سنت خدا بر اساس نابودی ظالم بنا شده است، افزود: امروز دنیا شاهد اعتراضات شهروندان آمریکایی در مرکز واشنگتن بر علیه رییس جمهور آمریکا است و ترامپ از ترس و وحشت مردم خشمگین آمریکا به زیرزمین کاخ سیاه پناه برده است.

به گفته وی ملت آمریکا در اعتراضات خود پرچم آمریکا را در مرکز واشنگتن به آتش کشیدند که این نشان دهنده رسیدن پیام اسلام به سراسر دنیا است و نهضت مردم آمریکا و اروپا تا نابودی نهایی ابرقدرت‌ها ادامه خواهد داشت.

آیت نمازی در ادامه با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت امام صادق (ع)، گفت: هیئات مذهبی، ائمه جماعات و مبلغین با برگزاری مجالس عزاداری و بزرگداشت این روز، مواعظ و نصایح امام صادق (ع) را برای جامعه و مردم و به ویژه نسل جوان بیان کنند./۱۳۰۷/پ210/ف
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات