۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۷
کد خبر: ۶۵۴۹۰۶
نماینده ولی فقیه در کاشان:

ترامپ عامل فروپاشی امپریالسیم غرب خواهد بود

ترامپ عامل فروپاشی امپریالسیم غرب خواهد بود
آیت الله نمازی آشفتگی فضا و قیام مردم آمریکا بعد از قتل جرج فلوید را در تاریخ بی سابقه دانست و گفت:سیاه پوستان مأموریت دارند نظام امپریالستی استکبارجهانی را ریشه کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی شامگاه سه شنبه در دیدار با مسؤولان شهرستان کاشان، با اشاره به شیوع ویروس کرونا و آشفتگی فضای آمریکا گفت: آشفتگی فضای آمریکا و قیام مردم آمریکا در تاریخ بی سابقه است؛ سیاه پوستان مأموریت دارند تا نظام امپریالستی استکبارجهانی را نابود و ریشه کنند.

آیت الله نمازی قرن حاضر را قرن محاصره ابرقدرت‌ها از سوی مستضعفین جهان دانست و ادامه داد: فشار‌های امنیتی، سیاسی در آمریکا به اندازه‌ای افزایش یافته که نیرو‌های مسلح این کشور برای حفظ جان ترامپ او را به پناهگاه‌های زیر زمینی کاخ سیاه واشنگتن هدایت کرده اند.

نماینده ولی فقیه در کاشان اظهار داشت: همانگونه که گورباچف رئیس جمهور شوروی سابق بدون اینکه متوجه باشد مأموریت آسمانی تجزیه و فروپاشی ابرقدرت شرق را بر عهده داشت، امروز نیز از ترامپ رئیس جمهور آمریکا که مأموریت فروپاشی رژیم امپریالیسم و استکبار جهانی را به خوبی انجام داده است باید تقدیر و تشکر کرد.

وی ادامه داد: همانگونه که قبلا امام راحل و امروز رهبر معظم انقلاب پیش بینی کرده است امروز نوبت فروپاشی آمریکا و استکبارجهانی است و فضا برای فروپاشی آمریکا به آرامی در حال مهیا شدن است.

به گفته وی امروز دامنه اعتراضات به کاخ سیاه واشنگتن و ترامپ رئیس جمهور این کشور کشیده شده است ضمن اینکه رقیب ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری نیز مواضع سخت و محکمی را علیه ترامپ دارد.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: ظلم و ستم رژیم نژاد پرست آمریکا نسبت به رنگین پوستان است که عاقبت سبب نابودی آن‌ها خواهد شد./۱۳۰۷/پ210/ق
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات