۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۶۵۶۵۳۳
مدیر کل حج و زیارت خوزستان:

سهمیه امسال محفوظ است/ حجاج انصراف ندهند

سهمیه امسال محفوظ است/ حجاج انصراف ندهند
حویزاوی با اشاره به عدم برگزاری حج امسال، گفت: کاروان‌های سال جاری ان شاءالله سال آینده عازم خانه خدا خواهند شد و توصیه ما بر عدم انصراف حجاج است.
ناصر حویزاوی، مدیر کل حج و زیارت خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک هفته حج (اول تا هفتم ذی القعده) اظهار داشت: حجاج امسال ۴ هزار و ۲۰۰ نفر و در قالب ۲۷ کاروان سازماندهی شده بودند که آموزش‌های لازم در فضای مجازی و حتی معاینه‌های پزشکی را انجام دادند تا برای زیارت خانه خدا تشریف ببرند.

مدیر کل حج و زیارت خوزستان با بیان اینکه عربستان سعودی در اول ذی القعده از عدم برگزاری حج خبر داد، افزود: کاروان‌های سال جاری ان شاءالله سال آینده عازم خانه خدا خواهند شد؛ در این میان عده‌ای از حاجیان خواهان انصراف هستند که توصیه ما بر عدم انصراف است.

این مقام مسؤول تصریح کرد: دلاری که برای حج امسال از سوی دولت تهیه شده است، ۹ هزار تومان می‌باشد و اگر کسی قصد انصراف و ثبت نام مجدد را داشته باشد قطعا قیمت دلار به روز برای او محاسبه می‌شود؛ چنین اقدامی به صرفه نیست.

حویزاوی با بیان اینکه ترکیب کاروان‌ها از لحاظ مدیر، معاون، روحانی و خدمه آماده بوده و ارتباط با حجاج به صورت مجازی برقرار است، ادامه داد: همه تجهیزات و ملزومات انفرادی حجاج، خریداری و در اختیار زائران قرار داده شده است تا در حج سال آینده اعزام شوند.

وی با بیان اینکه در خوزستان، متقاضی انصراف وجود ندارد، گفت: حجاج امسال از میان ثبت نام کنندگان تا آذرماه ۸۶ بودند البته کاروان‌های حج خوزستان همچون سال‌های گذشته در اسرع وقت پر شدند./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات