۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۶۵۶۶۱۱
دبیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون خبر داد؛

اجرای پویش «جشن خانوادگی در خانه» و مسابقه کتابخوانی با عنوان «بر مدار آفتاب» در ایام دهه کرامت

اجرای پویش «جشن خانوادگی در خانه» و مسابقه کتابخوانی با عنوان «بر مدار آفتاب» در ایام دهه کرامت
شفیعی از برگزاری برنامه‌های فرهنگی ویژه دهه کرامت با محوریت فضای مجازی خبر داد و گفت: پویش «جشن خانوادگی در خانه» و مسابقه کتابخوانی با عنوان «بر مدار آفتاب» در ایام دهه کرامت تا ۱۳ تیر ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، محمدجعفر شفيعی، دبیر کانون فرهنگی هنری دهه کرامت را نمود عينی کرامت و بزرگواری اهل بيت (ع) دانست و گفت: دهه کرامت در حقيقت فرصتی برای بيان و انتقال معارف اهل بيت (ع) و همچنين احيای ارزش های الهی و نشر و ترويج فرهنگ شهروند اسلامی است.

مدير کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون با تاکيد بر نشر و ترويج فرهنگ اهل بيت (ع) در جامعه اسلامی افزود: امسال ويژه برنامه های دهه کرامت کانون به دليل پيشگيری از شيوع ويروس کرونا با محوريت فضای مجازی برگزار خواهد شد.

شفيعی خاطرنشان کرد: وجود مبارک امام رضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) و خدمتگزاری به آستان اين بزرگواران، افتخار بی نظیری است که ملت ايران همواره قدردان اين نعمت بزرگ و وصف ناشدنی در ام القرای اسلام و شيعه هستند.

مدير کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون هدف از برگزاری ويژه برنامه های دهه کرامت را ايجاد نشاط و پويايی ميان دختران و خانواده ها با الهام از آموزه های رضوی، صيانت از خانواده، ترويج سبک زندگی ايرانی اسلامی، ترويج و نهادينه کردن ارزش های موجود در سنت و سيره امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) و همچنين پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و ترويج فرهنگ کتابخوانی عنوان کرد.

وی از برگزاری جشن های مجازی دهه کرامت با عنوان «پويش جشن خانوادگی در خانه» خبر داد و تصريح کرد: همزمان با اين ايام و در اين راستا کانون فرهنگی منتظران ظهور، مسابقه کتابخوانی با عنوان «بر مدار آفتاب» برگزار می کند.

لازم به ذکر است؛ دهه کرامت از سوم تيرماه همزمان با ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) آغاز و تا ۱۳ تيرماه ولادت حضرت امام رضا (ع) ادامه دارد. 

ارسال نظرات