۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۶۵۶۶۶۰
حجت الاسلام صلاح زاده تشریح کرد؛

جزئیات برگزاری همایش علمی مرحوم علامه امینی

جزئیات برگزاری همایش علمی مرحوم علامه امینی
دبیر همایش علمی علامه امینی(ره) به ارائه جزئیاتی از این همایش پرداخت و از پژوهشگران استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان و قم برای شرکت در آن دعوت کرد.

حجت الاسلام محمد صلاح زاده دبیر همایش علامه امینی(ره) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به ارائه جزئیاتی از همایش علمی علامه امینی(ره) پرداخت و گفت: همایش علمی مرحوم علامه امینی(ره) در سطح چهار استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان برگزار می شود که برای آن یک فراخوان آثار ادبی و هنری تهیه و تنظیم شده است.

وی با اشاره به عناوین و محورهای اصلی این همایش اظهار داشت: محورهای اصلی فراخوان این همایش عبارت از سیره علمی، آراء و اندیشه ها، ابتکارات و نوآوری ها و روش شناسی مرحوم علامه امینی(ره) در کتاب الغدیر است.

حجت الاسلام صلاح زاده با بیان اینکه از محققان و پژوهشگران 4 استان مذکور و فضلای قم دعوت به عمل آورده ایم تا در همایش علمی علامه امینی(ره) شرکت کنند، ابراز کرد: مهلت ارسال مقالات 5 مرداد سال جاری است؛ علاقه مندان می توانند آثار خود را به آیدی «amini_hamayesh» در تلگرام یا ایتا و یا پست الکترونیکی «Amini.hamayesh@gmail.com» ارسال کنند.

وی ادامه داد: آدرس دبیرخانه همایش علمی علامه امینی(ره) نیز استان آذربایجان شرقی، شهرستان سراب، خیابان شهید بهشتی، جنب پارک لاله، اداره تبلیغات اسلامی، پلاک 6، کد پستی 5471739671 است.

حجت الاسلام صلاح زاده خاطرنشان کرد: مقالات باید در نرم افزار word 2007 یا 2013 تنظیم شود، همچنین مقاله باید به زبان فارسی و بر اساس دستور زبان و شیوه نگارش این زبان باشد و تعداد صفحات مقاله نیز از 15 صفحه A4 بیشتر نشود.

دبیر همایش علمی مرحوم علامه امینی(ره) با اشاره به زمان برگزاری این همایش خاطرنشان کرد: این همایش روز 16 مرداد سال جاری در شهرستان سراب برگزار خواهد شد و سخنران افتتاحیه آن حجت الاسلام والمسلمین علی ملکوتی نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری و سخنران اختتامیه آن نیز حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خواهند بود؛ همچنین میان مراسم افتتاحیه و اختتامیه ارائه مقاله خواهیم داشت.

وی در پایان با بیان اینکه مقالات ارسال شده به همایش علمی مرحوم علامه امینی(ره) در دو مرحله ارزیابی می شود، یادآور شد: این مقالات نخست در شهرستان و در مرحله دوم در کمیته علمی که در قم متشکل از 5 نفر از اساتید و صاحبنظران است، ارزیابی خواهند شد و از مقالات برتر در روز همایش تجلیل به عمل می آید./841/ت302/ب1

حسین ثالث موید
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
مرتضی عطایی
Iran, Islamic Republic of
۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
بااهدا سلام مقاله ای باعنوان جامعیت علامه امینی ارسال کردم ازمشهد مقدس .نمیدانیم چون جز استانهای نامبرده نیست ایا مقاله اینجانب مورد قبول هست یانیست؟
0
0
مرتضی عطایی
Iran, Islamic Republic of
۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
بااهدا سلام مقاله ای باعنوان جامعیت علامه امینی ارسال کردم ازمشهد مقدس .نمیدانیم چون جز استانهای نامبرده نیست ایا مقاله اینجانب مورد قبول هست یانیست؟
0
0