۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۶۵۶۶۷۷
با حضور امام جمعه و روحانیون شهرستان؛

مراسم پایان سال تحصیلی مدرسه علمیه اسلام آباد غرب برگزار شد

مراسم پایان سال تحصیلی مدرسه علمیه اسلام آباد غرب برگزار شد
با حضور امام جمعه و روحانیون شهرستان؛ مراسم پایان سال تحصیلی مدرسه علمیه اسلام آباد غرب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با حضور حجت الاسلام محمدطه مهری؛ امام جمعه و روحانیون اسلام آبادغرب؛ مراسم پایان سال تحصیلی مدرسه اين شهرستان امروز  برگزار شد.

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب در این مراسم، اظهار داشت: امروز درس طلبگی برای همه شما عزیزان به عنوان سربازی امام زمان (عج) ارزشمند و از جایگاه معنوی والایی برخوردار است.

حجت الاسلام مهری در ادامه با تبریک دهه کرامت بیان کرد: یکی از فرصت های معنوی برای همه ما استفاده و بهره مندی از دهه مبارک کرامت می باشد و باید در این ده روز بر معنویات خود و نیز مطالعه بیشتر سبک زندگی اهل بیت علیهم السلام توجه وافر داشته باشیم.

اخلاقیات؛ اولین درس خاندان نبوت

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب افزود: خوشبختانه شما طلاب گرامی می تواند از گنیجنه معرفتی اهل بیت علیهم السلام در مسیر ارتقای روحی و معنوی خویش بهترین بهره ها را ببرید، لذا هرگز این گنج عظیم را فراموش نکنید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: حرکت در مسیر و سیره اهل بیت علیهم السلام برکات بسیاری به دنبال خود دارد و اولین و مهمترین این برکات پررنگ شدن اخلاق دینی خواهد بود، زیرا اولین درس خاندان نبوت اخلاقیات است.

حجت الاسلام مهری اظهار داشت: بی شک باید سیاست در حکومت اسلامی به روش اسلامی اعمال شود و تصمیماتی که در بخش های مختلف گرفته می شود، ریشه در اعتقادات اسلامی داشته باشد.

امام جمعه اسلام آبادغرب ادامه داد: زمانی که سیاست ما عین دیانت ما شود، آنگاه می توانیم در تمام زمینه ها موفق باشیم و عملا اسلام را در جامعه پیاده کنیم./1400/پ310/ب1

ارسال نظرات