۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۶۵۶۶۸۰
امام جمعه کرمانشاه:

اسلام دین بالندگی و ترقی است

اسلام دین بالندگی و ترقی است
امام جمعه کرمانشاه گفت: یکی از امتیازات اسلام نسبت به سایر ادیان، به روز بودن این دین است، اسلام دین بالندگی و ترقی است و ایستایی و سکون در آن معنایی ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، خدام حرم رضوی ظهر امروز با نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه  دیدار و گفتگو کردند.

آیت الله مصطفی علما در این دیدار اظهار کرد: در این کرونا که جامعه به شدت بار روانی زیادی را تحمل می کند؛ حضور خدام حرم رضوی نقش بسیار زیادی در ایجاد آرامش دارد.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه سخنان خود اظهار داشت: یکی از برکات خداوند متعال برای این کشور، وجود نازنین امام رضا (ع) در ایران می باشد که این امر باعث خیر و برکت برای این ملت است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه عنوان کرد: همگی ائمه اطهار و اهل بیت علیهم السلام به صفت مهربانی اخلاق آراسته بودند و در این میان امام رضا (ع) در بحث مهربانی و اخلاقیات اسلامی خاصه جهان اسلام بوده است.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: یکی از امتیازات اسلام نسبت به سایر ادیان، به روز بودن این دین است، اسلام دین بالندگی و ترقی است و ایستایی و سکون در آن معنایی ندارد.

وی با اشاره به گرایش روز افزون جوانان غیرمسلمان به دین اسلام، تاکید کرد: همین معرفت اسلامی باعث شده است که در دهه های اخیر شاهد گرایش جوانان اروپایی، آمریکایی و... به دین مقدس اسلام باشیم.

امام جمعه کرمانشاه گفت: امیدوارم که در این شرایط خاص، شاهد تداوم برنامه های کاروان خدام حرم رضوی در کشور باشیم، زیرا وجود این کاروان باعث تقویت روحیه مردم در این وضعیت می شود./1400/پ203/ب1

ارسال نظرات