۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۳
کد خبر: ۶۵۶۶۹۶
امام جمعه شهرستان بیجار:

گذشت و عفو اسلامی نباید زمینه ساز سوءاستفاده برخی افراد در کشور شود

گذشت و عفو اسلامی نباید زمینه ساز سوءاستفاده برخی افراد در کشور شود
امام جمعه بیجار گفت: نظام همواره با مخالفان و منتقدان داخلی از در سازش و بزرگ منشانه سخن گفته است ولی این امر نباید مایه سوءاستفاده برخی از افراد شود.

حجت الاسلام علی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کردستان، اظهار داشت: متاسفانه برخی از دشمنان داخلی بسیار خطرناک تر از دشمنان خارجی هستند.

امام جمعه شهرستان بیجار افزود: این دشمنان داخلی در این سال ها عداوت خود را به طرق مختلف به نمایش گذاشته اند و بارها زمینه ساز تهیج جامعه بوده اند.

این استاد حوزوی در ادامه با اشاره نامه اخیر موسوی خوئینی ها بیان کرد: سخنانی که ایشان در نامه مذکور به رهبری و نیز در فضای مجازی و در برخی از محافل مطرح کردند، همان سخنان معاندان انقلاب است که از زبان و قلم وی مطرح می شود.

حجت الاسلام مرادی با اشاره به اینکه تفرقه در جامعه اسلامی زمینه ساز دیگر مشکلات خواهد شد، بیان کرد: اکنون ایران در خاورمیانه تنها کشور آرام می باشد، لذا دشمنان این مهم را بر نمی تابند و هرچند وقت یکبار یکی از شخصیت های داخلی را مامور برهم زدن آرامش جامعه می کنند.

امام جمعه شهرستان بیجار تصریح کرد: سخنان حجت الاسلام موسوی خوئینی ها در حق رهبری جفایی بزرگ به معظم له بود که این سخنان به دور از انصاف و منطق است.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه نباید هر مشکلی را به نظام اسلامی نسبت دهیم، بیان داشت: دشمنان قبل از دولت، نظام اسلامی را مورد هجمه تبلیغاتی و جنگ رسانه ای خود قرار داده اند و نامه اخیر موسوی خوئینی ها بهترین خوراک برای رسانه های بیگانه می تواند باشد.

حجت الاسلام مرادی بیان کرد: از کسانی که به هر نحو ممکن در این کشور هستند و خدایی ناکرده در مسیر دیگری حرکت می کنند، می خواهیم که دوباره به آغوش این انقلاب مردمی و اسلامی برگردند و اجازه فرصت طلبی را از دشمنان بگیرند.

امام جمعه شهرستان بیجار اظهار داشت: نظام علیرغم مشکلاتی که دشمنان برایش به وجود آورده است، همواره با مخالفان و منتقدان داخلی از در سازش و بزرگ منشانه سخن گفته است ولی این امر نباید مایه سوءاستفاده برخی از افراد در این برهه زمانی شود./1401/ت310/ب1

ارسال نظرات