۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۶۵۶۷۴۱
حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی:

مشکلات اقتصادی ناشی از بی توجهی مسؤولان اجرایی به رهنمودهای رهبری است

مشکلات اقتصادی ناشی از بی توجهی مسؤولان اجرایی به رهنمودهای رهبری است
حجت الاسلام تویسرکانی با بیان اینکه نامه موسوی خوئینی ها تهدیدی بود که به فرصت تبدیل شد، گفت: مشکلات اقتصادی ناشی از بی توجهی مسؤولان اجرایی به رهنمودهای رهبری است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا تویسرکانی مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به نامه موسوی‌خوئینی‌ها، گفت: بعد از انتشار نامه، پاسخ‌های بسیار منطقی و مستدلی به آن داده شد و می‌توان گفت این نامه تهدیدی بود که توسط جریان مؤمن انقلابی به فرصت تبدیل شد.

وی افزود: آن سؤالاتی که توسط رسانه‌های بیگانه و عوامل ضدانقلاب در فضای مجازی و یا از برخی تریبون‌ها مطرح و شنیده می‌شد و بعضاً بی‌پاسخ می‌ماند به‌نوعی می‌توان گفت با انتشار این نامه به همه آن صحبت‌های بی‌پایه و شبهات شیطانی پاسخ مستدل داده شد.

حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی با بیان اینکه نامه خوئینی‌ها موجی از انتقادات را برانگیخت، اظهار داشت: حتی کسانی که در جریان اصلاحات بودند و سوابقی نیز در فتنه‌گری داشتند از محتوا و انتشار این نامه دفاع نکردند؛ همین امر بیانگر شکست و نتیجه عکسی است که نامه‌بر اساس آن طراحی‌شده بود.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه ملت فهیم و بصیر ایران وضعیت نابسامان کشور را صحیح و به روشنی تحلیل می‌کنند، ابراز کرد: مردم می‌دانند این وضعیت محصول عمل نکردن مسؤولان اجرایی به دستورات و تدابیر رهبر انقلاب است.

وی افزود: اگر جریان حاکم بر قدرت اجرایی کشور در این سال‌های اخیر به رهنمودهای رهبری عمل می‌کردند قطعاً مردم با چنین وضعیتی روبرو نمی‌شدند لذا نگارش و انتشار این نامه کاری عبس بود که منتج نشد.

حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی ادامه داد: زمانی که جریان انقلابی و مؤمن از سوی مخالفان، دشمنان و منافقان مورد هجمه قرار می‌گیرند بر اساس وعده‌ای که خداوند به نصرت مؤمنان داده حضرت حق جریان انقلابی مؤمن را یاری می‌رساند و ملت ایران بارها در طول این سال‌ها شاهد نصرت الهی بودند.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین بابیان اینکه رهبر انقلاب پرچم‌دار دفاع از ارزش‌های فطری، انسانی و انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: معظم له با همه وجود در مسیر تحقق ارزش‌های الهی قدم برمی‌دارند، سخن می‌گویند، قلم می‌زنند و هدایت می‌کنند ازاین‌رو ملت انقلابی ایران به نصرت و نعمت الهی یقین دارند که بار دیگر نصرت الهی را با انتشار این نامه مشاهده کردیم.

وی دقت در گفتمان سال‌های اخیر رهبر انقلاب را لازم و ضروری دانست و گفت: معظم له در این سال‌ها بارها به امر بصیرت افزایی تأکید داشتند؛ مقصود از بصیرت آن است که جریان مؤمن انقلابی و مردم شریف ایران دشمن را بشناسند، به آدرس‌های غلط او آگاه باشند و با بصیرت مسیر روشن و خوش‌عاقبت انقلاب اسلامی را ادامه دهند چراکه مطمئناً این مسیر منتهی به ظهور امام زمان(عج) خواهد شد. البته سختی‌ها و مشقت‌هایی نیز در این مسیر وجود دارد اما وعده خداوند نصرت عظیم و فتح قریب است.

حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی در پایان خاطرنشان کرد: قطعاً خداوند به مردم ایران لطف خواهد کرد و بهترین لطف خدا به ملت صبور و نجیب ایران وجود چنین رهبری آگاه، فرزانه، مدیر، مدبر، حکیم و مقتدر است زیرا با گفتمان چنین رهبری می‌شود قله‌ها را فتح کرد./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات