۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۶۵۶۷۴۴
از سوی گروه جهادی مدرسه آیت الله قاضی دزفول صورت گرفت؛

تهیه کولر برای خانواده های نیازمند

تهیه کولر برای خانواده های نیازمند
حجت الاسلام خاکی گفت: با توجه به گرمی هوا رسیدگی به خانواده‌های نیازمند از دیگر فعالیت های مدرسه است که تاکنون سه کولر برای خانواده‌های نیازمند تهیه شده است.
حجت الاسلام احسان خاکی، معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک دهه کرامت اظهارداشت: در این دهه یک بانوی مسن و محروم از سوی گروه جهادی مدرسه شناسایی شده که در گرمای بالای استان از داشتن وسایل سرمایشی از جمله کولر آبی محروم است.

معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول بیان داشت: این بانو برای خنک نگه داشتن خود مجبور است که روزانه به حیاط تردد کرده و آب بر روی سر و صورت بریزد.

حجت الاسلام خاکی با اشاره به اینکه متأسفانه مادر از سوی فرزندان مورد بی مهری قرار گرفته است، عنوان داشت: پیگیر هستیم تا یک کولر گازی برای این بانو تهیه شود و ان شاءالله تا فردا به دست شان خواهد رسید.

وی گفت: با توجه به گرمی هوا رسیدگی به خانواده‌های نیازمند دیگر فعالیت مدرسه است که تاکنون سه کولر برای خانواده‌های نیازمند تهیه شده است.

معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول گفت: خادمان رضوی در بازدید از شهرستان با گروه جهادی مدرسه و طلابی که در تغسیل اموات کرونایی مشغول هستند، دیدار کرده و ضمن تقدیر و تشکر، هدایای معنوی تقدیم کردند./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات