۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۶۵۶۷۶۱
مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان:

پایداری جوامع در مبارزه با فساد و برقراری عدالت است

پایداری جوامع در مبارزه با فساد و برقراری عدالت است
حجت الاسلام رجب پور با بیان اینکه در تعدی به حقوق مستضعفان جای تعارف و مسامحه کاری نیست، گفت: پایداری و بقای هر جامعه‌ای در مبارزه با فساد و برپایی عدالت است.
حجت الاسلام عبدالامیر رجب پور، مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه انتصاب آیت الله رئیسی به دستگاه قضا نشان از تدبیر و روشن بینی والای رهبرانقلاب دارد، عنوان داشت: امید‌ها در دل‌ها شعله ور و هموطنانی که از کمبود‌ها و نارسایی‌ها در دستگاه قضا گله‌مند بودند، امیدوارتر شدند.

مدیر حوزه علمیه خواهران بیان داشت: آیت الله رئیسی در مدت زمان اندک انتصاب نشان داد که برای تحول آفرینی آمده و دستورالعمل‌هایی که رهبرانقلاب ترسیم نموده را راهبرد قرار داده و براساس آن‌ها حرکت می‌کند.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه اقدامات آیت الله رئیسی گویای بی تعارفی شان در برخورد با مفسدان است، اظهارداشت: آیت الله رئیسی نشان داد که در مبارزه با فساد، ارزشی برای موقعیت و جایگاه شغلی و صنفی خائنان به بیت المال و حقوق مستضعفان قائل نیست و به شدت برخورد می‌کند.

حجت الاسلام رجب پور ادامه داد: در تعدی به حقوق مستضعفان جای تعارف و مسامحه کاری نیست، آیت الله رئیسی برخورد جدی و قانونی را دستور کار قرار داده و تعارفی ندارد؛ چرا که پایداری و بقای هر جامعه‌ای در مبارزه با فساد و برپایی عدالت است.

وی با بیان اینکه همگان باید از حق و حقوق شان آگاهی داشته باشند، خاطرنشان کرد: در جامعه‌ای که امید زمینه سازی برای تمدن اسلامی و ظهور منجی عدالت گستر را در آینده دارد، باید نخست به مرور درست عدالت پرداخته و آن را تجربه کند.

مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان با بیان ضرورت افزایش سطح بینش و معرفت مردم نسبت به عدالت گفت: ذکر واژه عدالت در بیانیه گام دوم برای بالا بردن سطح بینش و آگاهی و معرفت اکثریت مردم و اهتمام به تحقق زیرساخت‌های لازم تحقق آن است./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات