۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۶۵۶۸۴۱
امام جمعه دامغان خطاب به موسوی خوئینی ها:

این سال ها کجا بودید که اکنون به فکر نامه نگاری افتاده اید

این سال ها کجا بودید که اکنون به فکر نامه نگاری افتاده اید
امام جمعه دامغان در واکنش به نامه نگاری به رهبری با هدف تضعیف جایگاه ولایت فقیه، گفت: مردم هوشیار ایران عامل برجام بی فرجام و آشفتگی اقتصاد کشور را می شناسند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینیان در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه امروز دامغان که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و حضور پرشور نمازگزاران در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، با تبریک سالروز ولادت حضرت انیس النفوس شمس الشموس علی بن موسی الرضا(ع) به تبیین و تشریح ویژگی های شخصیت تابناک عالم آل محمد امام رضا(ع) پرداخت.

خطیب نماز جمعه دامغان در بخشی از سخنان خود با اشاره نامه نگاری برخی به رهبر معظم انقلاب، اظهارداشت: عده ای به دنبال زیر سؤال بردن جایگاه ولایت هستند و حرفهای مطلوب منافقین را به زبان و قلم خود جاری می کنند، باید به این آقا صراحتاً بگوییم که شرایط امروز اقتصاد کشور را همفکرها و همراهان شما به وجود آورده اند، شما بدهکار مردم هستید و اکنون می خواهید خود را از رهبری و مردم طلبکار نشان دهید.

حجت الاسلام والمسلمین حسینیان تصریح کرد: همه به یاد داریم فتنه بنزین را چه کسی با بی خردی ایجاد کرد، چرا به رهبری نامه نوشتید؟ شما باید این نامه را خطاب به دولت و رییس جمهور به عنوان مسئولان اجرایی کشور طی دو دوره اخیر می فرستادید؛ رهبر معظم انقلاب بود که توانست با تدبیر مملکت و آراء مردم را حفظ کند، وضعیت امروز سکه و ارز حاصل نگاه و اتکاء شما و همفکرانتان به بیگانگان است.

نکند این شش سال در مریخ بوده اید!/ برجام بی فرجام و آشفتگی اقتصاد کشور یادگار همفکران شما است

وی با یادآوری درایت و تدابیر رهبری در واجهه کشور با فتنه 88 و ناکام ماندن مسببان و حامیان این فتنه، خطاب به نگارنده نامه به رهبری، گفت: ملت ایران هوشیار است و همه چیز را به یاد دارد، عامل بی کفایتی، بی سیاستی و فلج کردن اقتصاد کشور درشش سال اخیر را می شناسد؛ نکند شما در این شش سال در مریخ بوده اید که اکنون به فکر بیکاری، تورم، مسکن و مشکلات جوانان افتاده اید.

حجت الاسلام والمسلمین حسینیان افزود: به دنبال تبرئه چه کسی هستید که اکنون پس از سالها از پشت پرده بیرون آمده اید و به رهبری نامه می نویسید تا ولایت فقیه را عامل مشکلات جلوه دهید؛ برجام بی فرجام و آشفتگی اقتصاد کشور یادگار همفکران و یاران شما است، بله شما باید دلیل فقر و بیکاری و تورم روز افزون را از دولت مطالبه کنید.

خطیب نماز جمعه دامغان اضافه کرد: جریان غرب گرا و لیبرال همفکر شما عامل شرایط امروز اقتصاد کشور است؛ اما بدانید مردم به شما اجازه سوء استفاده را نخواهند داد، یک بار در صدر اسلام علی(ع) تنها ماند که زیان آن برای همه نسل های بشر کافی است؛ بدانید که ما و ملت بصیر ایران هرگز دست از حمایت ولی فقیه و علی زمان خود برنمی داریم.

حجاب واجبی الهی و عامل حفظ سرمایه عفت است

امام جمعه دامغان در ادامه با اشاره به در پیش بودن هفته حجاب و عفاف و بیان فرمایش صریح خداوند در قرآن کریم مبنی بر ضرورت حفظ حجاب، این فریضه را وظیفه ای شرعی و عرفی عنوان و خاطرنشان کرد: بانوی محجبه در وهله نخست سرمایه عفت خود را حفظ می کند و خود را از نگاه و آزار مغرضان و سوء استفاده گران حفاظت می کند؛ همه ما باید امر به معروف و نهی ازمنکر را از جمله در مسئله مهم حجاب و عفاف وظیفه خود بدانیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینیان در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت 14 تیرماه روز شهرداری ها و دهیاری ها و خسته نباشید گفتن به شهرداران، دهیاران و کارکنان و کارگران خدوم آنها در این شهرستان؛ از تلاشهای انجام شده درمجموعه اداری، فضای سبز، ساخت و سازها، امداد و نجات و اطفاء حریق، حمل و نقل، مسائل اموات و آرامستان ها و جذب سرمایه گذاران و توسعه درآمدهای پایدار شهرداری دامغان و مهیا کردن شهری تمیز، زیبا و پویا برای شهروندان قدردانی کرد.

وی با تأکید بر ضرورت پیگیری و رسیدگی شهرداری به مطالبات به حق شهروندان، تصریح کرد: البته باید مطالبات، خواسته ها و نقدهای ما از مجموعه شهرداری منصفانه و وظیفه شناسانه باشد، مردم ما باید نظافت اجتماعی را رعایت و باپرهیز از تخریب اماکن، وسایل و سرمایه های اجتماعی و بی تفاوت نبودن نسبت به شهر و روستای محل زندگی خود، مجموعه مدیریت شهری را یاری کنند./977/پ210/ب1

جواد رمضانیان
ارسال نظرات