۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳
کد خبر: ۶۵۶۸۷۰

ضدعفونی مسجدالنبی (ص) قبل از برگزاری نماز جمعه +فیلم

ضدعفونی مسجدالنبی (ص) قبل از برگزاری نماز جمعه +فیلم
مسجدالنبی (ص) که هر روز پس از خروج زائران و برگزاری نماز جماعت ضدعفونی می‌شد، با افزایش مبتلایان به کرونا، روز گذشته با حضور زائران و قبل از اقامه نماز جمعه ضدعفونی شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، مسجدالنبی (ص) که به دلیل شیوع کرونا بسته شده بود، بعد از ۷۲ روز تعطیلی از هشتم شوال باز شد و از آن پس زائران با رعایت نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برای زیارت و برپایی نمازهای جماعت به این مکان مقدس مشرف می‌شوند.

با توجه به افزایش مبتلایان به کرونا در مدینه منوره، مسجدالنبی (ص) که پس از برپایی نمازهای جماعت و خروج زائران ضدعفونی می‌شد، روز گذشته همزمان با برپایی نماز جمعه و‌در حضور زائران نیز توسط کارکنان مسجدنبوی ضدعفونی شد.

به طوری که زائران و نمازگزاران پس از حضور در صف‌های طولانی برای ورود به مسجدالنبی (ص) و سنجش سلامت توسط کارکنان، در جایگاه‌های در نظر گرفته شده با رعایت فاصله قرار گرفتند و پس از مدتی کارکنان با دستگاه‌های ضدعفونی، افراد و محیط اطراف را ضدعفونی کردند.

در ادامه فیلمی از ضدعفونی مسجدالنبی (ص) را قبل، بعد از برپایی نماز جمعه و همچنین همزمان با حضور نمازگزاران قبل از اقامه نماز جمعه مشاهده می‌کنید؛

تعداد بازدید : 6
منبع: فارس
ارسال نظرات