۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۶۵۶۸۷۹
ائمه جمعه لبنان:

امریکا عامل فتنه در لبنان است

امریکا عامل فتنه در لبنان است
ائمه جمعه لبنان در خطبه های نماز جمعه به ایستادگی مردم این کشور در برابر استکبار جهانی تاکید کردند و اظهار داشتند که آمریکا عامل فتنه و مشکلات لبنان است.
به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، ائمه جمعه لبنان طی سخنانی بر همدلی مردم این کشور و ایستادگی در مقابل استکبار جهانی تایید کردند.
حجت الاسلام علی فضل الله امام جمعه بیروت بیان کرد: بندگان و مومنان زمانی که چیزی را ببخشند و خیرات دهند، شاد می شوند و زمانی که مرتکب اشتباهی شوند، عذر خواهی می کنند و به این ترتیب کشور و اجتماع قوی می شود و قدرت زیادی برای مواجه با تحدیدات به وجود می اید.
 وی خاطر نشان کرد: از سویی لبنان با بیماری کرونا دست و پنجه نرم می کند و از سوی دیگر شاهد بالارفتن قیمت دلار در بازار سیاه هستیم. در این حالت دولت را به اتخاذ تصمیمات مناسب در این بحران پیشرو دعوت می کنیم تا از فروپاشی اقتصاد جلوگیری شود. ناچاریم اگاه باشیم به صداهای که از خارج برای برافروختن فتنه ها سر داده می شود.
شیخ علی فضل الله با اشاره به اغاز دوباره دشمنی رژیم صهیونیستی در گرفتن کرانه باختری و رود اردن بیان کردند ما در کنار مردم فلسطین خواهیم بود.
آمریکا در راستای اهداف رژیم صهیونیستی قدم بر می دارد
از سوی دیگر حجت الاسلام شیخ علی یاسین امام جمعه صور لبنان، بر اصلاحات سیاسی در لبنان، کشف فسادهای مالی و اداری و معالجه و درمان مشکلات موجود، تاکید کرد و اظهار داشت: تلاش آمریکا در برابر مردم لبنان و محاصره اقتصادی آنان در راستای اهداف رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.
همچنین حجت الاسلام علی خطیب نایب رییس مجلس اسلامی شیعیان لبنانی با اشاره به  استمرار برنامه های هدف دار امریکایی بیان کرد: آمریکا درپی فشار بر مردم و فروپاشی اقتصاد لبنان است و در نتیجه همه تقصیرات را بر گردن محور مقاومت می اندازد.
ارسال نظرات