۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۶۵۶۸۸۵
توهین به مرجعیت شیعه(7)؛

هادی العامری: رژیم آل سعود خط قرمز را رد کرده است

هادی العامری: رژیم آل سعود خط قرمز را رد کرده است
رییس حزب الفتح عراق بیان کرد که سعودی ها به توهین به آیت الله سیستانی خطوط قرمز را رد کرده اند و ما این اقدام را محکوم می کنیم.
به گزارش بین الملل خبر گزاری رسا، هادی العامری رییس ائتلاف الفتح و از فرماندهان الحشد الشعبی عراق طی سخنانی با بیان اینکه رژیم آل سعود خطوط قرمز را رد کرده است، اظهار داشت: این کار سعودی ها بازی با احساسات میلیون های شخص اعم از مسلمانان جهان و مسیحیان داخل و خارج عراق است.
وی با اشاره به نقش حضرت آیت الله سیستانی در حمایت از عراق در برابر جریان تروریستی و تکفیری داعش، افزود: اگر فتوا مرجعیت عراق نبود، این کشور هم اکنون در وضعیت اسفناکی قرار داشت.
العامری تاکید کرد که نقش ایت الله سیستانی بر یکپارچگی عراق و وحدت کشور بر کسی پوشیده نیست.
وی خاطر نشان کرد: این کارهای قبیح، نشان دهنده برنامه ای خارجی برای ضربه زدن  به نقش پدرانه مرجعیت عالی عراق است. رژیم آل سعود تعمدا بر فعالیت ها خرابکارانه و کینه توزانه علیه ملت عراق پافشار می کند.
هادی العامری ادامه داد: این اقدام ناپسند رژیم آل سعود به کارنامه سیاه آنان اضافه شد و بار دیگر بر همگان اثبات شد که این کشور در امور داخلی عراق دخالت های بیجای می کند.
رییس حزب الفتح با محکوم کردن اهانت ها مکرر به مرجعیت عراق، خواستار ورود وزارت امور خارجه به موضع رسمی و اتخاذ تصمیمات لازم  در پاسخ به این بی ادبی سعودی ها شد.
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۷
مرگ بر ال سعود
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸
مرجعیت عظیم شیعه مورد احترام مردم و حوزه های مقدسه در سراسر بلاد اسلامی است.
امیدوارم که وزارت امور خارجه بتواند در حوزه دفاع از کیان مرجعیت شیعی وظیفه خود را به‌درستی انجام دهد.
1
0
محمد مهدی اسلامی (نام مستعار)
Iran, Islamic Republic of
۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۱
خوب همین که خط قرمز را عبور کرده است ، جریمه میشود ، جریمه اش نیز ان شاءالله سقوطش خواهد بود ، همانند آن عمل احمقانه ای که رژیم مفسد پهلوی در ایران انجام داد و سقوط کرد .
1
0
ناشناس
|
۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۵
خیلی قشنگ گفتی
خوشم آمد