۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰
کد خبر: ۶۵۶۹۴۶
به همت مدیریت حوزه خوزستان؛

دوره‌های تخصصی غیرحضوری ویژه طلاب و روحانیون برگزار می شود

دوره‌های تخصصی غیرحضوری ویژه طلاب و روحانیون برگزار می شود
حجت الاسلام بزرگیان از برگزاری دوره‌های تخصصی غیرحضوری ویژه طلاب و روحانیون خبر داد و گفت: این دوره‌ها با حضور اساتید برجسته کشوری بصورت رایگان برگزار می‌شود.
حجت الاسلام محمد بزرگیان، معاون تهذیب حوزه علمیه خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری دوره‌های تخصصی غیرحضوری ویژه طلاب و روحانیون خبر داد و گفت: این دوره‌ها به همت مدیریت حوزه علمیه استان و با حضور اساتید برجسته کشوری بصورت رایگان برگزار می‌شود که تا ۲۲ تیرماه امکان نام نویسی وجود دارد.

معاون تهذیب حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه امکان شرکت طلاب و روحانیون از سراسر کشور وجود دارد، خاطرنشان کرد: امکان شرکت همزمان در چند دوره وجود دارد و علاقه‌مندان برای ثبت‌نام به پایگاه اینترنتی www.tahzib.howzeh-khz.ir  مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۹۱۶۷۲۶۹۱۴۵ تماس حاصل کنند.

وی با بیان اینکه دوره مهارت‌های بیان تفسیر با حضور حجت الاسلام والمسلمین قرائتی برای طلاب پایه ۵ به بالا برگزار می‌شود، عنوان داشت: دوره آشنایی با معارف مهدویت ویژه طلاب پایه‌های اول تا سوم با حضور حجت الاسلام راستی فر برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام بزرگیان ادامه داد: دوره آشنایی با مبانی تربیت دینی نوجوانان با تدریس حجت الاسلام همتی، دوره آشنایی با اصول فرزندپروری با حضور حجت الاسلام آقاجانی و دوره مهارت‌های تندخوانی با حضور حجت الاسلام حسنی نژاد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دوره آموزشی ولایت فقیه با حضور حجت الاسلام مشکی باف و دوره مهارت‌های ترک گناه در اسلام با حضور حجت الاسلام حصاری برگزار می‌شود، عنوان داشت: در این طرح کافی است که هر شرکت کننده به طور روزانه ۲۵ دقیقه به مباحث ارائه شده در زمینه‌های مختلف فوق‌الذکر توجه کند. /۹۴۵۶/ت310/ق
حاتم شرفی
ارسال نظرات