۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۴
کد خبر: ۶۵۷۰۳۸
آیت الله نوری همدانی در دیدار مدیرحوزه های علمیه:

وضعیت معیشت طلاب نگران کننده است/ قدردانی از اقدامات طلاب جهادی

وضعیت معیشت طلاب نگران کننده است/ قدردانی از اقدامات طلاب جهادی
حضرت آیت الله نوری همدانی وضعیت اقتصادی و معیشت مردم به ویژه طلاب را نگران كننده توصیف کرد و خواستار چاره اندیشی اساسی برای این موضوع شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی  در دیدار آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه از خدمات چشمگیر و جهادی وی در سالهای مدیریت حوزه تشكر کرد و نكاتی را برای دوره جدید مدیریت حوزه متذكر شد.

این مرجع تقلید پیشرفت حوزه را در سالهای بعد انقلاب خصوصا سالهای اخیر خوب توصیف كرد و افزود: با همه این پیشرفتها با نقطه مطلوب فاصله داریم و باید تلاش ها را مضاعف کنیم و همه باید به مدیریت حوزه كمك كنند.

وی آیت الله اعرافی را شخصیتی ممتاز، مخلص، توانمند و پر تلاش دانست و از خدمات جهادی وی قدردانی کرد.

حضرت آیت الله نوری همدانی تلاش طلاب در حوادث غیر مترقبه خصوصا سیل سال گذشته و بیماری كرونا را خوب ارزیابی و از طلاب جهادی تقدیر کرد.

این مرجع تقلید وضعیت اقتصاد و معیشت مردم به ویژه طلاب را نگران كننده توصیف کرد و اظهار داشت: ما در حد توان كمك می كنیم ولی باید مشكل به صورت اساسی حل شود، مردم عده ای از معمین را می بینند كه مشغول كار حكومتی و اداری هستند و وضع تقریبا مناسبی دارند از این رو اینجور تلقی می شود اوضاع اقتصادی همه طلبه ها آنگونه است درحالی كه اكثر طلاب وضع اقتصادی مناسب ندارند.

وی خواستار توجه و نظارت بیشتر علمی در حوزه های شهرستان ها شد و عمق بخشی بیشتر در متون حوزوی، توجه به اخلاق و هجرت طلاب به شهرستانها از دیگر توصیه های این مرجع تقلید بود.

حضرت آیت الله نوری همدانی همچنین با اشاره به خدمات آیت الله اعرافی برای وی در مدیریت حوزه های علمیه آرزوی موفقیت کرد.

در ابتدای این دیدار مدیر حوزه های علمیه گزارشی از عملكرد مجموعه حوزه و برنامه های اینده بیان کرد.

محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸
الان12 ساله آمدم قم 5ساله سطح سه هستم هنوز نتونستم شهریه آقای نوری رو وصل کنم ، حالا ایشون چه جوری کمک میکنه رو نمیفهمم
0
0