۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴
کد خبر: ۶۵۷۰۴۳
رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان:

۲۴۰۰ کیلو گوشت بین نیازمندان هرمزگانی توزیع می‌شود

۲۴۰۰ کیلو گوشت بین نیازمندان هرمزگانی توزیع می‌شود
پهلوانی از اجرای طرح قربانی ماه ذی القعده به همت ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور و با همکاری آستان قدس رضوی و برنامه تلویزیونی سمت خدا در هرمزگان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری رسا در هرمزگان، حجت الاسلام  احمد پهلوانی گفت: این محموله دو هزار و 400 کیلویی شامل هزار و 200 بسته دو کلیویی گوشت قرمز به ارزش دو میلیارد و 500 میلیون ریال است.

وی افزود: این محموله هزار و 200 بسته گوشت قرمز بین نیازمندان مناطق حاشیه ای شهر بندرعباس، فین، قلعه قاضی، شمیل، سیریک، سیل زدگان روستاهای زاج و داربست، خمیر، هرمز، رودان، جاسک، میناب و بشاگرد توزیع خواهد شد.

رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان خاطر نشان کرد: در ماه های رجب، شعبان و رمضان نیز با توجه به شرایط کرونایی بیش از ۸۰۰ کیلوگرم گوشت گرم و ۷۵ راس گوسفند با حمایت خیرین، برنامه تلویزیونی سمت خدا، موسسه و کانون فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و با مشارکت کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان بین نیازمندان استان توزیع شد.

پهلوانی ارزش ریالی گوشت های توزیع شده در ماه های رجب، شعبان و رمضان در هرمزگان را قریب به پنج میلیارد ریال اعلام کرد.

وی گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد در ایام شیوع ویروس کرونا که اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و به تبع آن تعطیلی بسیاری از کسب و کارها را به دنبال داشت، نقش موثری در اجرای طرح موسات و همدلی ایفا کردند و خدمات ارزشمندی نیز با جلب حمایت خیرین محلی به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا ارائه دادند.

رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان ضمن قدردانی از عوامل و خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا و موسسه و کانون حضرت خدیجه(س)، افزود: این دو مجموعه همواره محرومین ونیازمندان استان هرمزگان را مورد حمایت قرار می دهند.

گفتنی است؛ در حال حاضر هزار و 54 کانون فرهنگی هنری با مجوز ستاد هماهنگی کانون ها در سطح مساجد استان هرمزگان وجود دارد که در طول سال خدمات متنوعی را به مخاطبان ارائه می دهند و در ایام شیوع کرونا نیز خلاقیت اعضای این مراکز در کنار پایگاه های بسیج باعث شد تا مساجد با ارائه خدمات معیشتی در قالب طرح مواسات و همدلی، ملجعی برای نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا و همچنین در پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری کووید 19 فعال باشد./851/د102/ف

ارسال نظرات