۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۶۵۷۰۴۷
مدیر حوزه علمیه ایلام:

طلاب ایلامی کارنامه درخشانی در رزمایش کمک مؤمنانه دارند

طلاب ایلامی کارنامه درخشانی در رزمایش کمک مؤمنانه دارند
مدیر حوزه علمیه ایلام گفت: در بحث کمک رسانی به خانواده های مستمند و کم برخوردار خوشبختانه روحانیون و طلاب ایلامی کارنامه بسیار درخشانی از خود برجای گذاشته اند.

حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، اظهار داشت: طلاب از ارکان رکین جامعه اسلامی هستند و همواره در عرصه های ملی حضوری جهادی داشته و دارند.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام ادامه داد: با این وجود دستانی درکارند که بین حوزویان و جامعه فاصله ایجاد کنند، لذا همه نیازمند بصیرت و دشمن شناسی هستیم.

این استاد حوزوی با اشاره به لزوم دینداری با بصیرت، گفت: دین همراه با بصیرت به مانند سدی محکم در برابر عقاید و باورهای انحرافی قرار می گیرد، از این رو همواره بصیرت داشتن مانع پیاده شدن برنامه های دشمنان علیه این انقلاب و نظام شده  است.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: در چند ماه اخیر که شاهد شیوع بیماری کرونا در سطح کشور و ایلام هستیم، از اولین روزهای نخستین این وضعیت، شاهد حضور جهادی طلاب ایلامی در بحث مقابله و کنترل این بیماری بوده و هستیم.

مدیر حوزه علمیه ایلام ادامه داد: در این چندماه همواره شاهد حضور طلاب و روحانیون در معابر عمومی و شهری و روستایی برای گندزدایی، ضدعفونی، تغسیل اموال کرونایی و... بوده ایم.

این استاد حوزوی در بخش دیگری از سخنان خود به حضور روحانیون در رزمایش کمک مومنانه اشاره کرد و گفت: در بحث کمک رسانی به خانواده های مستمند و کم برخوردار خوشبختانه روحانیون و طلاب ایلامی کارنامه بسیار درخشانی از خود برجای گذاشته اند.

وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: البته این همکاری حوزه با همراهی سپاه، بسیج، مردم و... میسر شده است./1404/ت310/ب1

ارسال نظرات