۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۶۵۷۰۴۸
توهین به مرجعیت شیعه(15)؛

حزب مجلس وحدت اسلامی پاکستان: آل ‎سعود درپی فتنه انگیزی در عراق است

حزب مجلس وحدت اسلامی پاکستان: آل ‎سعود درپی فتنه انگیزی در عراق است
حزب مجلس وحدت اسلامی پاکستان، اهانت به آیت الله سیستانی از سوی روزنامه شرق الاوسط را محکوم کرد و گفت: نظام آل سعود از همه خطوط قرمز عبور کرده است.
به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا در پاکستان، حزب مجلس وحدت اسلامی پاکستان به دبیرکلی حجت الاسلام و المسلمین راجه ناصر عباس جعفری طی پیامی، به شدت اهانت روزنامه شرق الاوسط به آیت الله سیستانی را محکوم کرد و بیان داشت: این اولین بار نیست که نظام آل سعود از همه خطوط قرمز عبور می کند و بر مردم و طایفه شیعه عراق اهانت می کند. این توهین به همه مسلمانان جهان شمرده می شود.
حزب مجلس وحدت اسلامی پاکستان خاطرنشان کرد: جهانیان به خوبی از نقش بزرگ آیت الله سیستانی در محافظت از یکپارچگی و حمایت از عراق در مقابل نیروهای تروریستی داعش آگاه هستند. 
در این پیام نوشته شده است: ما در دورانی زندگی می کنیم که صدای اتحاد و همدلی را در پی اهانت به این مرجع بزرگوار که مایه عزت و افتخار مسمانان و عراقی هاست می شنویم.
حزب مجلس وحدت اسلامی پاکستان تاکید کرد که این عمل زشت آل‏‎ سعود، عاملی برای فتنه انگیزی و تعرض به مقام های دینی و بیانگر ضعف آل ‎سعود است.
این حزب در پایان اعلام کرد که ما در کنار مردم عراق و مرجعیت هستیم و این اهانت های تکراری را محکوم می کنیم و از همه مردم شریف جهان می خواهیم که از طریق همه راه های ممکن در کنار ما بایستند و همچنین مردم عزیز عراق را به هوشیاری و بصیرت در مواجهه با فتنه ها که استکبار جهانی و دار و دستش در منطقه انجام میدهند، دعوت می کنیم.
ارسال نظرات