۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰
کد خبر: ۶۵۷۰۶۵
فرمانده نظامی جنبش فتح؛

رژیم صهیونیستی باید خلع سلاح شود نه جبهه مقاومت

رژیم صهیونیستی باید خلع سلاح شود نه جبهه مقاومت
فرمانده نظامی جنبش فتح در منطقه صور لبنان گفت: رژیم صهیونیستی نمی‌تواند تصمیمات خرابکارانه خود را علیه فلسطینی‌ها انجام دهد.
به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، توفیق عبد الله فرمانده نظامی جنبش فتح، خواستار آمادگی جناح‌های فلسطینی برای رویارویی با رژیم اشغالگر قدس شد.
وی ابراز امیدواری کرد که لبنان از بحران خود که امروز با آن دست و پنجه نرم میکند، سالم بیرون بیاید.
عبدالله طی مصاحبه رسانه‌ای در مقر رهبری فتح در اردوگاه رشیدیه در صور گفت: ما به مصلحت فلسطین نگاه می‌کنیم، رژیم صهونیسیتی از شنیدن خبر‌های جبهه مقاومت مضطرب و نگران می‌شود زیرا وحدت فلسطینی اساس پیروزی است و  ما باید هماهنگ و پیشرو در حمایت مردم فلسطینی باشیم.
وی از همه مردم اروپایی که برای حمایت از اهداف فلسطین، علیه تصمیمات صهیونیست ها، تظاهرات کردند تا مانع یهودی سازی و الحاق کرانه باختری و دره اردن شوند، تشکر کرد و گفت: ما از مردم آزادیخواه جهان، در آمریکا و اروپا که به دعوت جامعه مدنی و فلسطین بیرون آمدند، تشکر می‌کنیم.
فرمانده نظامی جنبش فتح، پرسید: اقوام عرب و اسلامی و رهبران آن‌ها کجا هستند، چه چیزی در فلسطین و اورشلیم اتفاق می‌افتد؟
وی تأکید کرد که رژیم صهیونیستی نمی‌تواند تصمیمات خرابکارانه خود را علیه فلسطینی‌ها انجام دهد.
توفیق عبدالله با سلام و تحیت به شهدا راه فلسطین، اعلام کرد: تا زمان تأسیس یک کشور مستقل فلسطین با بیت المقدس به عنوان پایتخت خود و بازگشت آوارگان، با مقاومت خود، در برابر اشغال باقی خواهیم ماند.
وی گفت: آنچه امروز مورد نیاز است خلع سلاح مقاومت نیست بلکه این دشمن صهیونیستی است که باید خلع سلاح شود که موجب قتل عام و کشتار در قانا، صبرا، شتیلا، دیر یاسین و بحر القار در مصر و سایر کشور‌های عربی شده است.
فرمانده نظامی جنبش فتح، با تأکید بر اینکه  مردم جهان، جنایات رژیم اشغالگر قدس در به آتش کشیدن اطفال فلسطینی‌ها را فراموش نکرده اند، بیان کرد: سلاح مقاومت امانتی بر گردن ماست و همانطور که وعده دادیدم این سلاح جز در مواجه با دشمن صهیونیستی به کار برده نخواهد شد و هرگز جز در مقابل دفاع از لبنان و فلسطین از ان استفاده نمی‌کنیم و ما جزی از مقاومت عربی هستیم و شریک مقاومت در لبنان هستیم.
وی در پایان گفت: به جای اینکه برخی خواستار عقب نشینی سلاح‌های مقاومت شوند، باید خواستار کنار گذاشتن سلاح صهیونیسم شوند، که اسرائیل ده‌ها قتل عام علیه مردم لبنان و فلسطین مرتکب شده و هیچ قطعنامه سازمان ملل به نفع فلسطین اجرا نشده است.
ارسال نظرات