۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۶۵۷۱۶۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان:

نهادهای حوزوی در جذب و استقرار «امام روستا» همکاری کنند

نهادهای حوزوی در جذب و استقرار «امام روستا» همکاری کنند
حجت الاسلام انصاری راد با تاکید بر اینکه نهادهای حوزوی در جذب و استقرار «امام روستا» همکاری کنند، گفت: در جذب و استقرار امام روستا شاخص‌های لازم مدنظر قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد صبح امروز در جلسه کمیته مصاحبه استانی جذب و گزینش روحانیون مستقر که در سالن کنفرانس اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان برگزار شد، گفت: روحانی مستقر یکی از طرح‌هایی است که تحول یافته و تحولات خوبی را در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی شاهد هستیم اما در زمینه تبلیغات، نیاز است بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: طرح روحانی مستقر در حال انجام است اما با توجه به راه‌اندازی قرارگاه تحول اجتماعی مسجدمحور، باید در اجرای طرح استقرار روحانیون، تغییراتی ایجاد شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان ادامه داد: در اساسنامه جدید، روحانیون مستقر به عنوان امام روستا و روحانی محلات آسیب‌پذیر نیز به عنوان امام روستا شناخته می‌شوند و این آیین‌نامه به تمامی استان‌هاابلاغ شده تا همگام با گام دوم انقلاب اسلامی باشد.

حجت‌الاسلام انصاری راد بیان داشت: از این رو لازم است تغییر و تحولاتی در زمینه تبلیغات دینی ایجاد شود که در این راستا، آزمون‌هایی برگزار و بسته‌های آموزشی بین گروه هدف توزیع شده است.

وی از جذب امام روستا در استان خبر داد و ابراز داشت: جذب این قشر تاثیرگذار دارای قوانین و مقرراتی است که ابلاغ و مقرر شده کمیته جذب و استقرار تشکیل و بر اساس آن فرایند مراحل جذب و استقرار امام روستا صورت گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با تاکید بر اینکه نهادهای حوزوی باید در جذب و استقرار امام روستا به این اداره کل کمک کنند، اضافه کرد: در جذب و استقرار امام روستا باید شاخص‌های مهمی از قبیل علمی و اجتماعی را مدنظر قرار داد./851/پ310/ب1

ارسال نظرات