۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۶۵۷۲۵۹
ابوترابی در گفت‌وگو با رسا:

حادثه کوی دانشگاه فتنه دشمن برای ناامید ساختن مردم از نظام بود

حادثه کوی دانشگاه فتنه دشمن برای ناامید ساختن مردم از نظام بود
ابوترابی مطالبه گری را حق مردم و پاسخگویی را وظیفه مسؤولان دانست و گفت: حادثه کوی دانشگاه فتنه انگیزی دشمن برای ناامید ساختن مردم از نظام اسلامی بود.

ابوالفضل ابوترابی عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به حوادث کوی دانشگاه در 18 تیرماه، گفت: مردم بزرگ‌ترین سرمایه نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند؛ بنابراین شنیدن خواسته و مطالبات ملت بسیار مهم است.

وی افزود: مردم در پیروزی انقلاب اسلامی نقش پررنگ و اساسی داشتند و سختی‌های بسیاری را در حفظ و صیانت از نظام متحمل شدند بر همین اساس کسانی که عمداً و سهواً همسو با دشمن و یا همراه با او در حال فتنه‌انگیزی هستند و در اختلاف‌افکنی‌ها مشارکت دارند در جبهه دشمن نقش بازی می‌کنند.

ابوترابی با اشاره به اینکه امروز دشمن در فضای مجازی به دنبال ناامید ساختن و بدبین کردن مردم نسبت به‌نظام است، عنوان کرد: در حادثه کوی دانشگاه نیز همین امر اتفاق افتاد؛ دشمن با این حربه سعی کرد ضریب امنیت ملی را به‌شدت کاهش دهد و با رخنه، کشور را با مشکل و بحران روبرو کند تا از این طریق به اهداف موردنظر خود دست یابد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس مطالبه گری را حق مردم و پاسخگویی را وظیفه مسؤولان دانست و گفت: برای اینکه تجمعات و اعتراضات مردمی در کشور بدون خطر برگزار شود لازم است مکان و یا مرکزی برای این امر اختصاص یابد تا مردم بتوانند مطالبات خودشان را با مسؤولان مطرح کنند.

وی افزود: لذا ما طرحی را در این خصوص تنظیم کرده و در حال جمع‌آوری امضا از دیگر نمایندگان هستیم تا مردم راحت‌تر بتوانند حرف و خواسته خودشان را با مسؤولان در میان بگذارند./813/ت302/ق

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات