۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲
کد خبر: ۶۵۷۳۵۹
رئیس کانون فرهنگی و هنری مساجد ایلام خبر داد؛

فعالیت ۳۰۷ کانون فرهنگی و هنری در ایلام

فعالیت ۳۰۷ کانون فرهنگی و هنری در ایلام
رئیس کانون فرهنگی، هنری مساجد ایلام گفت: براساس آخرین آمار بیش از ۳۰۷ کانون فرهنگی و هنری در سطح مساجد استان ایلام فعال هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام علی چراغی پور ظهر امروز با فرمانده انتظامی ایلام دیدار و گفتگو کرد.

رئیس کانون فرهنگی، هنری مساجد ایلام در این دیدار اظهار کرد: در سال های اخیر همه شاهد بودیم که امنیت مراسم اربعین توسط نیروی انتظامی بسیار خوب و منسجم بوده است که این امر جای تقدیر دارد.

حجت الاسلام چراغی پور در بخش دیگری از سخنان خود به مسأله حجاب و عفاف اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: بنیان خانواده در ترویج الگوی فرهنگی عفاف وحجاب در درون جامعه نقشی بسزا و تاثیرگذار دارد و در بحث پیشگیری از ناهنجاری های اجتماعی و فردی این خانواده است که حرف نخست را می زند.

رئیس کانون فرهنگی، هنری مساجد ایلام بیان داشت: یکی از خلاهای ما در بحث فرهنگی نبود یک الگوی مناسب برای جامعه ایرانی در بحث پوشش است.

این استاد حوزه علمیه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در حال حاضر فعالیت های فرهنگی و هنری در هزار مسجد و بقاع متبرکه در استان ایلام برگزار می شود که این حجم فعالیت فرهنگی بسیار قابل توجه است.

حجت الاسلام چراغی پور افزود: هم اکنون شاهد آموزش های فرهنگی و هنری در اقصی نقاط استان ایلام توسط کارشناسان مجرب هستیم.

رئیس کانون فرهنگی، هنری مساجد ایلام اعلام کرد: بر اساس آخرین آمار بیش از 307 کانون فرهنگی و هنری در سطح مساجد استان ایلام فعال هستند.

این استاد حوزوی در ادامه سخنان خود گفت: کانون فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام آماده هرگونه همکاری با نیروی انتظامی در افزایش ضریب امنیت، برخورد با ناهنجاری ها و .... است.

براساس این گزارش، در این دیدار، تفاهم نامه همکاری ما بین کانون فرهنگی و هنری مساجد استان و انتظامی ایلام به امضاء طرفین رسید./1404/پ203/ق

ارسال نظرات