۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۶۵۷۳۸۰

تشکیل بنیاد «حجاب و عفاف» در کردستان

تشکیل بنیاد «حجاب و عفاف» در کردستان
معاون دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: بنیادی در تهران با عنوان حجاب و عفاف تشکیل شده که این بنیاد در کردستان نیز تحت مدیریت دفتر نماینده ولی فقیه تشکیل می شود.

به گزارش خبرگزاری رسا در کردستان به نقل از سایت نماینده ولی فقیه در کردستان، حجت‌الاسلام سیدمصطفی حسینی‌شاهرودی در نشست امر به معروف و نهی از منکر که با محوریت حجاب و عفاف در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، اظهار داشت: گاها در جامعه می‌بینیم پوشش‌هایی وجود دارد که حتی خود بانوان نیز به آن خرده می‌گیرند و آن را نمی‌پسندند.

به گفته وی، در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف هم موضوع آموزش داریم و هم باید قوه قهریه داشته باشیم در صورتی که درست عمل نمی‌کنیم.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی ضمن انتقاد به معرفی برخی الگوهای غلط در صدا و سیما و شبکه‌های خانگی، گفت: در صدا و سیما نشان داده می‌شود که چادری‌ها فقیرند و بدحجاب‌ها متمکن هستند و این تصوری غلط را در اذهان مجسم می‌نماید.

وی همچنین تصریح کرد: در آموزش و پرورش و یا کتب مدارس ابتدایی چیزی در خصوص حجاب و عفاف نداریم و جدای از اینها، مانتوی جلوبسته در مغازه‌ها وجود ندارد در حالیکه ما به مردم گیر می‌دهیم.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی ادامه داد: بنیادی در تهران با عنوان بنیاد حجاب و عفاف تشکیل شده است که تحت مدیریت دفاتر نمایندگی ولایت فقیه در استان‌ها تشکیل شده و بصورت تخصصی در این زمینه فعالیت خواهد کرد.

وی اعلام کرد: یکی از وظایف آن ایجاد تشکیلات این بنیاد در استان‌هاست که باید تمامی دستگاه‌ها برای پیشبرد وظایف آن همکاری داشته باشند./1401/د102/ب1

ارسال نظرات