۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۶۵۷۴۰۴
رييس علمای صور لبنان در گفت وگو با رسا؛

رمز پیروزی بر دشمنان، پیروی از امام خامنه ای است

رمز پیروزی بر دشمنان، پیروی از امام خامنه ای است
شیخ علی یاسین با اشاره به سالروز پیروزی حزب الله در جنگ 33 روزه، بیان کرد: جنگ تموز قدرت مقاومت را  اثبات کرد به طوری که رژیم صهیونیستی جرأت حمله به لبنان را ندارد.
حجت الاسلام شیخ علی یاسین رییس علمای صور در گفت وگو با خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا با اشاره به سالروز پیروزی حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه بر رژیم اشغالگر صهیونیستی بیان کرد: جنگ تموز نشان داد که محور مقاومت غیر قابل نفوذ و شکست ناپذیر است و با وجود مقاومت، صهیونیست ها جرأت حمله دوباره به جنوب لبنان را ندارند، زیرا مقاومت با سلاح خودش از لبنان و یکپارچگی کشور محافظت می کند و قدرت پوشالی دشمنان را ثابت کرده است.
رییس علماء صور پیرامون نقش فتنه انگیز آمریکا در لبنان به جمله ای از امام موسی صدر اشاره کرد که ایشان طی سوالی از این که چرا آمریکا از ما متنفر است؟ گفت، «زیرا ما می گوییم لا اله الا الله و آمریکا می خواهد خدای روی زمین باشد.»
وی در ادامه بیان کرد: باید خودمان را آماده کنیم. آمریکایهای قصد سیطره بر منطقه را داشتند، اما امام خمینی (ره) اولین سیلی را با تشکیل جمهوری اسلامی به آنها زد و سیلی دوم با تشکیل حزب الله بود که توانست از لبنان و استقلال این کشور حمایت کند و نقش بازدارندگی را در منطقه داشته باشد.
قاسم سلیمانی نقش محوری در مبارزه با دشمنان داشت
شیخ علی یاسین با اشاره به نقش قاسم سلیمانی  در جنگ 33 روزه بیان کرد: وی انسان بزرگی بود که جان خودش را برای اسلام قرار داد و نقش بزرگ ایشان در همکاری با فرماندهان محور مقاومت در لبنان بر کسی پوشیده نیست. وی در زمان جنگ تموز در کنار جوانان حزب الله در جبل عامل زیر آتش رژیم صهیونیستی حضور داشته است.
رییس علمای صور در بخش دیگری از گفت وگوی خود با اشاره به نقش مردم لبنان در جنگ 33 روزه و بعد ازجنگ بیان کرد: بسیاری از مردم لبنان و مخصوصا اهل جنوب درک می کنند که اگر مقاومت نباشد کسی باقی نمی ماند و این امنیت در گرو داشتن سلاح مقاومت برقرار است و به همین دلیل صداهایی برای خلع سلاح مقاومت به گوش می رسد تا به برنامه و اهداف خود برسند اما این آرزو هرگز محققق نخواهد شد و مردم به خوبی می دانند که سلاح مقاومت سبب پیروزی در جنگ تموز و ایستادگی در مقابله جبهه استکبار شده است.
رمز خروج لبنان از بحران، صبر است
رییس علمای صور اضافه کرد: مادامی که مقاومت در لبنان وجود دارد رژیم صهیونیستی این حماقت را نمی کند که به خاک لبنان حمله کند زیرا باذن الله شکست خواهدخورد و ما بار دیگر پیروزی خودمان را جشن می گیریم.
شیخ علی یاسین با توجه به بحران حال حاضر لبنان بیان کرد: رمز خروج مقاومت از این بحران صبر و ثبات است و همانطور که مقاومت بر رژیم صهیونیستی و تکفیریین چیره شد الان هم با تدبیرخوب و صبر و همکاری می تواند از این بحران پیشرو خارج شود.
وی در پایان به نقش امام خامنه ای و سید حسن نصر الله در جنگ تموز اشاره کرد و بیان داشت: امام خامنه ای نایب امام زمان (عج) هستند و ایشان در تصمیمات خودشان حکیمانه اوضاع را بررسی می کنند و از خط اهل بیت (ع) پیروی می کنند و مادامی که ما رهبرانی چون امام خامنه ای و سید حسن نصر الله را داریم، باذن خداوند تبارک و تعالی هرگز از دشمنان نمی ترسیم.
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
حسنی
Iran, Islamic Republic of
۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹
خداوند امام خامنه ای را برای جهان اسلام حفظ نماید
1
0
کاظم فریبایی
Iran, Islamic Republic of
۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹
احسنت، چه عالم با بصیرتی
بسیار ممنون
1
0