۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۶۵۷۴۳۹
با صدور بیانیه ای مطرح شد؛

اعتراض امام جمعه کرمانشاه درپی توهین روزنامه عربستانی به آیت الله سیستانی

اعتراض امام جمعه کرمانشاه درپی توهین روزنامه عربستانی به آیت الله سیستانی
آیت الله علما با صدور پیامی اقدام ساختار شکنانه روزنامه مزدور عربستانی، نسبت به مقام مرجع عالیقدر شیعه حضرت آیت الله سیستانی را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما با صدور پیامی اقدام ساختار شکنانه روزنامه مزدور عربستانی، نسبت به مقام مرجع عالیقدر شیعه حضرت آیت الله سیستانی را محکوم کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

“ان یَنصُرکُمُ اللَّهُ فَلا غالِبَ لَکُم ۖ وَإِن یَخذُلکُم فَمَن ذَا الَّذی یَنصُرُکُم مِن بَعدِهِ ۗ وَعَلَى اللَّهِ فَلیَتَوَکَّلِ المُؤمِنونَ”

مرجعیت پویا و پیشرو شیعه در طول تاریخ به تأسی از ائمه معصومین (ع) همواره منشأ خیر، تحول و روشنگری بوده اند، چه این که، این جایگاه دینی و الهی، مرکز ثقل وحدت و تقریب مذاهب در گستره جهان اسلام می باشند. اخیراً یکی از روزنامه های مزدور عربستانی به تحریک اربابان امپریالیست خود که همواره و به کرات دشمنی آشکار خود را با مراجع بصیر شیعه اعلام داشته اند، در اقدامی ساختار شکنانه، نسبت به مقام مرجع عالیقدر شیعه حضرت آیت الله العظمی سیستانی ( دامه برکاته)، با درج کاریکاتوری موهن، اهانت کرده است که باعث خشم گسترده مسلمانان منطقه شده است، اینجانب به نمایندگی ائمه محترم جمعه، حوزه های علمیه و مردم شریف و انقلابی کرمانشاه با محکوم کردن این حرکت غیر انسانی و غیر دینی، به رسانه های صهیونیستی و عوامل منطقه ای آنان هشدار می دهم که آتش خشم مسلملنان منطقه، خشمی مقدس است که اگر فراگیر شود بساط پوشالی و سرسپردگی شما را در هم خواهد کوبید و باعث خواهد شد بیش از گذشته مورد لعن و نفرین مؤمنان و آزادیخواهان قرار گیرید.

بدون شک از تحریک احساسات مسلمانان منطقه کسانی که سود می برند آمریکای جنایت کار و صهیونیسم جهانی می باشند.

امیدوارم با وحدت و همدلی مسلمانان منطقه شاهد سقوط هرچه سریعتر عوامل نفاق و در منطقه بوده تا بتوانیم به عنوان منادیان وحدت پرچم توحید را در اقصی نقاط جهان به اهتزاز در آوریم./1400/د102/ب1

مصطفی علما/نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه

ارسال نظرات