۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۱
کد خبر: ۶۵۷۲۴۳
رئیس امور فرهنگی و روحانیون صنعت نفت در منطقه ۷ کشور:

دشمن با تشکیل فرقه های ضاله به دنبال تغییر چهره اسلام ناب محمدی است

دشمن با تشکیل فرقه های ضاله به دنبال تغییر چهره اسلام ناب محمدی است
حجت الاسلام درویشی گفت: برخی از کشورهای معاند با تشکیل گروه ها و فرقه های ضاله و منحرف مانند وهابیت، بهائیت به دنبال تغییر در ساختار و اصول اسلام ناب محمدی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام عباس درویشی عصر امروز در دیدار با جمعی از فعالان فرهنگی و اعضای انجمن های مردم نهاد اظهار کرد: فرهنگ از پایه های اساسی در جوامع انسانی است.

رئیس امور فرهنگی و روحانیون صنعت نفت در منطقه 7 کشور ادامه داد: لذا همه شما به عنوان متولیان فرهنگی وظایف بسیاری در بسط فرهنگ در جامعه دارید، البته فرهنگ تعاریف بسیار متنوعی دارد.

این استاد حوزه علمیه با تاکید بر اینکه باید فرهنگ نبوی و اهل بیت علیهم السلام در جامعه ایرانی توسعه یابد، بیان داشت: یکی از داشته بسیار عظیم ما مسلمانان فرهنگ اهل بیت علیهم السلام می باشد، لذا باید برای توسعه این فرهنگ در سطح جامعه تمام تلاش خود را داشته باشید.

حجت الاسلام درویشی با اشاره به اینکه فرهنگ اسلامی و اهل بیت (ع) بخش اعظمی از فرهنگ متعالی بشریت را تشکیل می دهد، گفت: کسانی که متولی فرهنگی هستند، خوب می دانند که اساس و پایه آموزه های اهل بیت علیهم السلام براساس اصول فرهنگی و انسان بنیان نهاده شده است، لذا حرکت در مسیر این بزرگواران ما در بر ریل خوشبختی قرار خواهد داد.

رئیس امور فرهنگی و روحانیون صنعت نفت در منطقه 7 کشور در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: امروز تمام ساختار اسلام مورد هجمه دشمنان قرار دارد و نباید این جنگ نرم را منکر شویم، لذا تلاش در راه دفاع از شعائر دینی وظیفه عینی همه ماست.

این استاد حوزوی در ادامه با اشاره به تشدید فعالیت های گروه ها و فرقه هایی ضاله در کشور به ویژه استانی مرزی، گفت: متاسفانه در سالهای اخیر برخی از کشورهای معاند به ویژه بعضی از کشورهای منطقه با تشکیل گروه ها و فرقه های ضاله و منحرف به مانند وهابیت، بهائیت و... به دنبال تغییر در ساختار و اصول اسلام ناب محمدی هستند و در این زمینه هزینه های بسیاری نیز صرف می کنند.

وی تصریح کرد: بنابراین باید گفت که جوانان و نوجوانان با توجه به شرایط نامساعد اقتصادی بیشتر در معرض گرایش به این فرق ضاله قرار دارند، لذا از مسوولان درخواست داریم که بسترهای اشتغال برای جوانان را فراهم کنند تا فعالیت این گروه های ضاله کم رنگ شود.

حجت الاسلام درویشی بیان داشت: بیشتر کسانی که به این فرقه ها گرایش پیدا می کنند یا از روی بی اطلاعی بوده است یا از روی فقر، لذا این دو موضوع باید در دستور کار مسوولان نظام اسلامی قرار بگیرد./1400/پ310/ب1

ارسال نظرات