۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۶۵۷۰۶۸
امام جمعه کرمانشاه:

ساخت واحدهای مسکونی برای جامعه ایثارگری کرمانشاه پیگیری شود

ساخت واحدهای مسکونی برای جامعه ایثارگری کرمانشاه پیگیری شود
امام جمعه کرمانشاه گفت: درخواست می‌کنیم ساخت ۵ هزار واحد مسکونی برای ایثارگران استان کرمانشاه به خوبی پیگیری شود تا ان شاء الله نتیجه آن را به خوبی ببینیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در دیدار سعید اوحدی؛ معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثاگران با استاندار کرمانشاه، اظهار کرد: خوشبختانه عملکرد مدیریت ارشد استان کرمانشاه در مواجهه با بحران ها عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ادامه داد: امروز کارها باید با روش جهادی انجام شود، لذا درخواست می کنیم که ساخت 5 هزار واحد مسکونی برای ایثارگران استان کرمانشاه به خوبی پیگیری شود تا ان شاء الله نتیجه آن را به خوبی ببینیم.

معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این نشست بیان کرد: کارنامه مردم کرمانشاه در هشت سال دفاع مقدس بسیار درخشان است و به خوبی دین خود را به انقلاب و نظام ادا کرده اند.

اوحدی ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس دلاوری های مردم کرمانشاه در سراسر کشور زبانزده شده است و شواهد تاریخی زیادی در این زمینه داریم.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در سفری که به استان کرمانشاه داشته ایم به دنبال امضاء تفاهم نامه ساخت 5 هزار واحد مسکن برای ایثارگران این خطه هستیم.

وی در ادامه سخنان خود عنوان کرد: دولت در طرح ساخت مسکن برای جامعه  ایثارگری 20 هزار واحد را در دست ساخت دارد که 25 درصد از این واحدها در استان کرمانشاه ساخته می شود.

معاون رییس جمهور بیان داشت: خوشبختانه دولت در بحث حمایت از جامعه ایثارگری کارهای خوبی انجام داده است و یکی از این کارها به جز ساخت مسکن، افزایش 20 درصدی تسهیلات به این عزیزان می باشد.

اوحدی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: یکی از برنامه های دولت دوازدهم این است که تمامی بدهی های خود به جامعه ایثارگری را تا قبل از پایان دولت کنونی تسویه کند که در این راستا جلسات متعددی با مدیران کشوری داشته ایم./1400/پ310/ب1

ارسال نظرات