۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۶۵۶۷۲۴
با تلاش سربازان گمنام امام زمان در سپاه صورت گرفت؛

دستگیری سرشبکه اصلی جریان ضد دین در اسلام آبادغرب

دستگیری سرشبکه اصلی جریان ضد دین در اسلام آبادغرب
دادستان عمومی و انقلاب اسلام آبادغرب، از متلاشی شدن فرقه انحرافات دینی در این شهرستان خبر داد و گفت: سرشبکه اصلی جریان ضد دین مقدس اسلام به دام افتاد.

به گزارش خبرگزاری رسا در کرمانشاه به نقل از دادستانی شهرستان اسلام‌آباد غرب، سجاد ملایری اظهار داشت: با تلاش شبانه‌روزی پاسداران گمنام امام زمان(عج)در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از سرشبکه‌های اصلی ضد دین مقدس اسلام که اقدام به توهین به مقدسات و ائمه اطهار و فعالیت‌های تبلیغی علیه نظام می‌کرد، شناسایی و طی اقدامات اطلاعاتی دستگیر شد.

وی عنوان کرد: در عملیاتی دیگر شبکه انحرافات دینی، اخلاقی و فرهنگی که اقدام به ترویج مسائل فرقه‌ای و انحرافی می‌کرد مورد ضربت پاسداران گمنام امام زمان(عج)در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفتند.

دادستان اسلام آبادغرب ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های شبانه‌روزی پاسداران گمنام امام زمان(عج)در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: برخورد جدی با هرگونه ترویج عقاید خرافی و توهین کنندگان به مقدسات مذهبی به‌صورت ویژه در دستور کار دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و قوه قضائیه قرار دارد و در این رابطه با قاطعیت و بدون اغماض با متخلفین برخورد خواهد شد./1400/د102/ب1

ارسال نظرات