۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۶
کد خبر: ۶۵۷۱۴۹
امام جمعه موقت کرمانشاه:

نمایندگان مجلس وعده‌های انتخاباتی خود را فراموش نکنند

نمایندگان مجلس وعده‌های انتخاباتی خود را فراموش نکنند
امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: برخی از نمایندگان در بدو ورود به مجلس وعده های خود را به دست فراموشی می سپارند که این امر باعث کاهش اعتماد مردم می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین محمد حجتی ظهر امروز در دیدار با جمعی از نمایندگان کرمانشاه در مجلس یازدهم اظهار کرد: مجلس مهمترین مکان و کانون برای تصمیم گیری های کلان در کشور است، لذا حفظ شأن و حرمت این جایگاه بر همه ما واجب است.

امام جمعه موقت کرمانشاه ادامه داد: نمایندگان در 4 سال دوره نمایندگی خود همواره در قبال مردم حوزه انتخابیه خود و وعده هایی که داده اند مسؤول هستند.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه نمایندگان باید همواره خود را خادم مردم بدانند، تأکید کرد: متأسفانه برخی از نمایندگان در بدو ورود به مجلس بسیاری از وعده های خود را به دست فراموشی می سپارند که این امر باعث کاهش اعتماد مردم به جایگاه نمایندگی و مجلس می شود.

حجت الاسلام و المسلمین حجتی در ادامه با تأکید بر اینکه اکنون کرمانشاه از بسیاری مشکلات رنج می برد، تاکید کرد: همانطوری که همه می دانیم و از آن اطلاع داریم، بیکاری، طلاق، اعتیاد و... از معضلات این کلانشهر است، لذا همه ما به ویژه شما نمایندگان باید در کاهش این ناهنجاری های فردی و اجتماعی همواره در دوره 4 ساله حضور خود در مجلس نقش اساسی و عملی داشته باشید.

امام جمعه موقت کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: خوشبختانه ساختار مجلس یازدهم، ساختاری انقلابی است و بسیاری از نمایندگان راه یافته به مجلس، افرادی متعهد به انقلاب و نظام هستند که این مایه امیدواری مردم و همه ماست، لذا برای عملیاتی کردن منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و نیز برطرف کردن مشکلات کشور از هیچ کوششی فروگذار نباشید.

این استاد حوزوی گفت: شما در مقابل مردم مسؤولید و باید به خوبی کاستی های حوزه انتخابیه خویش را بشناسید و مهمتر اینکه از ورود به جریان های سیاسی به شدت باید پرهیز کنید تا بهتر بتوانید به مشکلات حوزه انتخابیه خود برسید.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی ادامه داد: کم کاری نمایندگان می تواند تأثیرات بسیار منفی در آینده داشته باشد، زمانی که یک نماینده مجلس در تحقق وعده های خود کم کاری کند، بی شک زمینه بی اعتمادی را فراهم می کند که باید به صراحت گفت که کار این نماینده کمتر از کار دشمنان انقلاب و نظام نیست./1400/پ310/ق

ارسال نظرات