۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۶۵۷۴۵۵
مشاور رییس سازمان بسیج مستضعفین مطرح کرد؛

مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج بستری برای پرورش نسل جدید

مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج بستری برای پرورش نسل جدید
ابوحمزه مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج را رکن اصلی تربیت نسل امروز دانست و گفت: این مراکز بستری برای فعالیت سالم جوانان هستند.

به گزارش خبرگزاری رسا در اردبیل، به نقل از روابط عمومی سپاه استان اردبیل، غلامعلی ابوحمزه با سفر به استان اردبیل در ستاد سپاه حضرت عباس(ع) و همچنین نواحی، حوزه‌ها و پایگاه های مقاومت سطح استان اردبیل حضور یافته و با فرماندهان و بسیجیان استان دیدار نمود.

ابوحمزه اظهار کرد: مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج، رکن اصلی تربیت نسل امروز و بستری برای فعالیت سالم جوانان هستند و علاوه بر این، بسیج در بستر مساجد شکل گرفته و از این پس نیز می تواند فعالیت مستمر داشته باشد.

وی افزود: پایگاه‌های مقاومت بسیج می‌توانند در راستای محرومیت‌زدایی و حل بسیاری از مشکلات محلات همچون رفع بیماری خانمان‌سوز اعتیاد و یا کاهش طلاق و منازعات محلی اثرگذار باشد و قرار گرفتن بسیج در کنار مسجد می‌تواند در تقویت بنیه این دو ارگان برای حل بسیاری از مشکلات محلات به‌خصوص معضل اشتغال جوانان کارآمد باشد.

مشاور رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: بسیج برگرفته از انقلاب اسلامی و مردم است و رهبر معظم انقلاب اسلامی در طول این چند دهه، اهمیت خاصی برای تقویت بسیج قائل بوده‌اند و این نشان می‌دهد که به مرور زمان باید شاهد گسترش تفکر بسیجی در سطح کشور باشیم.

وی تاکید کرد: تقویت پایگاه‌های بسیج در محلات باعث تحقق محله اسلامی می‌شود و پایگاه‌های بسیج می‌توانند در این راه، نقش‌آفرینی موثری داشته باشند.

ابوحمزه ادامه داد: جنبش و محور مقاومت اسلامی از پایگاه‌های مقاومت بسیج سراسر کشور نشات گرفته و آغاز شده است و در پایگاه‌های بسیج شاهد در هم تنیده شدن روح جهادی، انقلابی و اسلامی هستیم و همین روحیه باعث شده است که دشمنان انقلاب اسلامی نتوانند نگاه چپ به خاک کشورمان داشته باشند.

وی تصریح کرد: پایگاه‌های مقاومت بسیج در سراسر کشور نقش ارزنده‌ای در امنیت کشورمان ایفا نموده‌اند و امروز می‌بینیم که به موازات اهداف پایگاه‌های بسیج، محور مقاومت در سطح منطقه تشکیل شده است و از رسیدن امریکا به اهدافش در منطقه ممانعت می‌کند و یقینا رمز پیروزی ما، ایستادگی و مقاومت است و تسلیم شدن، باعث خفت می‌شود.

وی مشاور رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز باید بیش از پیش در جهت ترویج فرهنگ بسیجی در سطح جامع قدم‌های بلندی برداریم و یقینا پایگاه‌های بسیج ما توانایی اداره جامعه را دارند چرا که در این پایگاه‌های بسیج شاهد تربیت نیرو‌های انقلابی هستیم./1325/د102/ف

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات