۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۶۵۷۴۸۹
امام جمعه موقت سمنان:

اخبار را از منابع موثق بگیریم / رسانه‌های داخلی در زمین دشمن بازی نکنند

اخبار را از منابع موثق بگیریم / رسانه‌های داخلی در زمین دشمن بازی نکنند
امام جمعه موقت سمنان با اشاره اینکه مردم ما باید اخبار را از منابع موثق دریافت کنند، گفت: دشمن با جنگ روانی و رسانه‌ای به دنبال اعتمادزدایی مردم ما نسبت به نظام است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین مهدوی نژاد در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه امروز شهر سمنان که با حضور مردم دیندار این شهرستان در مصلی امام خمینی (ره) و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد، به جنگ روانی دشمن با استفاده از رسانه‌های متعدد و گسترده خود اشاره کرد و اظهارداشت: متأسفانه برخی از هموطنان با عدم هوشیاری فریب جنگ رسانه‌ای دشمنی که به لباس دوست درآمده را می‌خورند و خود مروج اخبار کذب می‌شوند.

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه استکبارجهانی در طول سال‌های متمادی هزینه‌های گزافی برای تشویش اذهان عمومی و خوراندن تحلیل‌های نادرست نسبت به انقلاب و نظام اسلامی به مردم ما کرده است، تصریح کرد: تحلیل‌های نادرست خبری وضعیت ایران را به گونه‌ای جلوه می‌دهند که مردم بی اعتمادی نسبت به نظام پیدا کنند و این ماحصل جنگ روانی آن‌ها با استفاده از ابزار‌های رسانه‌ای و تبلیغی است.

خطیب نماز جمعه سمنان با اشاره به اینکه مردم ما باید اخبار را از منابع موثق دریافت کنند، اضافه کرد: مردم باید دقت کنند که اخبار از چه منبعی واصل می‌شود حتی خدای متعال نیز در قرآن تمیز خبر اصل از دروغ را مورد تاکید قرار داده و می‌فرمایند که نباید خبر‌هایی که از منابع فاسد نقل می‌شود را قبول کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مهدوی نژاد در ادامه با بیان اینکه دشمنان ما سال‌ها است که از هر طریقی می‌خواهند به ما ضربه بزنند، تأکید کرد: دشمن عفاف زدایی و بی حجابی را در سطح جامعه اسلامی ما و همچنین فروپاشی را بین خانواده‌های ما در دستور کار قرار داده و می‌خواهد تا با تحریک جامعه به ما ضربه بزند.

امام جمعه موقت سمنان به سالروز کشف حجاب نیز اشاره کرد و با بیان اینکه ۲۶ دستگاه اجرایی و خدماتی و فرهنگی در سطح کشور مسؤول هستند تا حجاب را ترویج دهند، ابراز کرد: باید در زمینه ابعاد مختلف حجاب برنامه ریزی بهتر و دقیق‌تری صورت گیرد تا در برابر هجمه دشمنان موفق‌تر عمل کنیم./۹۷۷/پ210/ف
جواد رمضانیان
ارسال نظرات