۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴
کد خبر: ۶۵۷۴۹۶
مدیر مدرسه علمیه امام باقر کامیاران:

سخنان برخی از شخصیت ها در کشور چیزی جز توطئه علیه انقلاب نیست

سخنان برخی از شخصیت ها در کشور چیزی جز توطئه علیه انقلاب نیست
مدیر مدرسه علمیه کامیاران گفت: برخی از شخصیت ها آزادانه در داخل کشور سخنانی را بیان می کنند که ریشه اصلی این سخنان چیزی جز توطئه علیه این نظام و انقلاب نیست.

حجت الاسلام سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا کردستان، اظهار داشت: ایجاد فرقه های جعلی و منحرف، ایجاد شایعه، اخبار تنش آفرین و... تنها بخش بسیار کوچکی از توطئه ها و جنگ روانی دشمن علیه این انقلاب و مخالفانش است.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران گفت: متاسفانه این توطئه ها معمولا توسط نیروها و عوامل داخلی بسترسازی و حتی پیاده می شوند که این باعث می شود که مقابله با این توطئه گران داخلی برای ما مشکل باشد.

این استاد حوزوی ادامه داد: لذا اولین راه برای شناسایی این دست از عوامل خودفروخته و نفوذی در داخی کشور داشتن بصیرت می باشد.

حجت الاسلام حسینی افزود: لذا از این روست که بسیاری از بزرگان و علما دین همواره تاکید دارند که دینداری تنها کافی نیست، بلکه دیندار باید با بصیرت باشد.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران گفت: در هفته های اخیر برخی از شخصیت ها به یمن رأفت اسلامی نظام آزادانه در داخل کشور سخنانی را بیان می کنند که ریشه اصلی این سخنان چیزی جز توطئه علیه این کشور و انقلاب نیست.

این استاد حوزه علمیه بیان داشت: لذا این افراد باید بدانند که سخنان آنها تنها موضع گیری در مقابل نظام و انقلاب نیست، بلکه مدعی اصلی سخنان و کردار نسنجیده آنان ملت همیشه در صحنه ایران هستند، لذا از آنان درخواست داریم که هرچه سریعتر به دامان انقلاب برگردند.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: لذا این افراد که امروز به عینه نفش پیاده نظام دشمنان انقلاب را بازی می کنند با اعمال و رفتار خود زمینه شادی دشمنان این مملکت و نظام را فراهم نیاورند، زیرا با مشت محکم مردم روبرو خواهند شد./1401/ت303/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
کامران
Iran, Islamic Republic of
۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳
منظور ایشون از این سخنان کدوم تفکر یا جریان بوده است؟
البته وجود چنین شخصیتهای اندیشمندی در استانها مایه مباهات است.
0
0