۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۶۵۷۵۴۹
در نشست خبری؛

برنامه های سازمان بسیج زنان در هفته عفاف و حجاب تشریح شد

برنامه های سازمان بسیج زنان در هفته عفاف و حجاب تشریح شد
رییس بسیج جامعه زنان به تشریح برنامه های این سازمان در هفته بزرگداشت عفاف و حجاب پرداخت و از برگزاری راهپیمایی مجازی عفاف و حجاب خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مینا بیابانی رییس بسیج جامعه زنان، پیش از ظهر امروز در نشست خبری تشریح برنامه های هفته عفاف و حجاب که در سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد، گفت: امسال نیز همانند سالهای گذشته علاوه بر صدها برنامه برای هر یک از روزهای هفته عفاف و حجاب نام و عنوان خاصی مشخص شده است.

وی افزود: نام هایی که برای هفته عفاف و حجاب در نظر گرفته شده به ترتیب 21 تیرماه با عنوان روز حیا و عفت؛ مقاومت فرهنگی، 22 تیرماه با عنوان حیا و عفت؛ تحکیم خانواده و حیای فاطمی،۲۳ تیر ماه با عنوان حیا و عفت؛ فطرت انسانی و مطالبه جهانی، 24 تیرماه با عنوان حیا و عفت؛ زمینه ساز ظهور، 25 تیرماه با عنوان حیا و عفت؛ امنیت اجتماعی، 26 تیرماه با عنوان حیا و عفت؛ احترام به قانون و 27 تیرماه با عنوان حیا و عفت؛ شکر عملی و تجلی بندگی است.

بیاباتی از برپایی نمایشگاه‌های علمی، فرهنگی، ورزشی و اجتماعی با موضوع عفاف و حجاب در اقصی نقاط کشور خبرداد و اظهار داشت: به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری از این نمایشگاه ها به صورت مجازی و در فضای اینستاگرام و شبکه های اجتماعی برگزار می شود.

رییس بسیج جامعه زنان ادامه داد: از دیگر برنامه های جامعه بسیج زنان در هفته عفاف و حجاب می توان به برگزاری مسابقات متنوع با موضوع عفاف و حجاب، تقدیر و تجلیل از تولید و توزیع کنندگان پوشاک اسلامی، تولید مستندات متنوع از کسانی که به حجاب روی آوردند، فعالیت در فضای مجازی، مانورهای فرهنگی در فضای مجازی، برگزاری تریبون آزاد با حضور موافقین و مخالفین حجاب و غیره اشاره کرد.

وی افزود: برگزاری نشست های خبری، تولید سرود کودکانه و اجرای آن در رسانه ملی، برگزاری جشن تکلیف برای دختران، بازخوانی واقعه مسجد گوهرشاد، اجرای برنامه های چالشی در حوزه عفاف و حجاب، برگزاری راهپیمایی مجازی و غیره از دیگر برنامه هایی است که به مناسبت هفته عفاف و حجاب در نظر گرفته شده است.

بیابانی در پایان خاطرنشان کرد: در راهپیمایی مجازی حامیان و منتقدین به عفاف و حجاب نظرات خودشان را ارائه داده و مورد بحث و بررسی قرار می گیرد./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات