۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۶۵۷۵۷۵
از سوی معاونت آموزش حوزه های علمیه اعلام شد؛

برگزاری آزمون ورودی حوزه علمیه به صورت آزمایشی

برگزاری آزمون ورودی حوزه علمیه به صورت آزمایشی
آزمون مجازی آزمایشی جهت آشنایی داوطلبان ورود به حوزه‌های علمیه برای رفع مشکلات احتمالی، از سوی معاونت آموزش حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، آزمون ورودی آزمایشی جهت آشنایی داوطلبان ورود به حوزه‌های علمیه برای رفع مشکلات احتمالی، یکشنبه 22 تیر ساعت 11 برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، داوطلبانی که در سامانه پذیرش حوزه‌های علمیه ثبت نام کرده اند و کد ملی و شماره همراه متقاضی در سامانه پذیرش وارد شده است، می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

لازم به ذکر است، در صورت تأخیر حداکثر 20 دقیقه پس از شروع هر آزمون، داوطلب مجاز به ورود به آزمون بوده و بعد از گذشت این مدت سامانه اجازه ورود به داوطلب را نخواهد داد و  این مدت نیز جزء کل زمان آزمون است.

داوطلبان می­‌توانند با نام کاربری و کلمه عبور خود از طریق سامانه شخصی، تبلت و یا گوشی همراه خود در این آزمون شرکت کنند اما جهت جلوگیری از اشکالات احتمالی ترجیحا از سیستم شخصی و یا لپ تاپ استفاده کنند همچنین به گروه، ساعت و عناوین آزمون­‌ها توجه داشته باشند و در آزمون اختصاصی گروه تحصیلی خود شرکت کنند.

گفتنی است، داوطلبان می توانند جهت شرکت در آزمون به اینجا مراجعه کنند و در صورت بروز مشکل هنگام آزمون جهت راهنمایی با شماره تلفن‌های 02532135339 یا 02532135325 و یا 02532135321 تماس گیرند./1324/ت303/ف

مصطفی رستمی
ارسال نظرات