۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۶۵۷۶۶۴
نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی:

نظارت و کنترل لازمه مدیریت موفق است

نظارت و کنترل لازمه مدیریت موفق است
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبادی گفت: نظارت و کنترل لازمه و بایسته یک مدیریت موفق است؛ چراکه به این طریق می‌تواند بر عملکرد زیرمجموعه خود اشراف داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی و امام‌جمعه بیرجند، امروز، در دیدار مدیرکل و کارکنان سازمان بهزیستی خراسان جنوبی به مناسبت هفته بهزیستی ضمن اشاره به واقعه کشتار مردم در مسجد گوهرشاد، اظهار داشت: نظارت و کنترل از وظایف اصلی و مهم مدیریت است.

وی افزود: هر سازمان و دستگاهی با توجه به علم و تجربه خود در اجرای امور به حسن و قبح قوانین و مقررات پی می‌برد و بر اساس آن عمل می‌کند اما آنچه لازم است یک مدیر موفق به آن عمل کند نظارت و کنترل بهتر و بیشتر دستگاه‌های زیرمجموعه خود است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبادی اضافه کرد: امروز بیشترین مشکلات به وجود آمده ناشی از عدم نظارت و کنترل بهتر است به‌طوری‌که می‌بینیم مردم در سطح کشور بیشتر از اینکه از قوانین و مقررات بنالند به عدم نظارت کافی و وافی اعتراض دارند.

وی ادامه داد: لذا اگر هر سازمانی سریع، به‌موقع و اصولی عمل کند و پیشگیری امور را از برنامه‌های اصلی خود قرار دهد بهتر از آن است که اداره امور فاسد شود و از دستش در برود و بعداً بخواهد آن را بازسازی کند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبادی خطاب به مسؤولان بهزیستی استان، تصریح کرد: البته سازمان بهزیستی با توجه به تجربه‌های خوبی که تاکنون نشان داده است همیشه عملکرد خود را ارتقا بخشیده و هرروز بهتر از دیروز عمل کرده است.

وی خاطرنشان کرد: هیچ عبادتی به‌پای کاری که شما نسبت به کودکان و معلولان انجام می‌دهید نمی‌رسد؛ چراکه پدرانه و مادرانه و با تمام وجود در خدمت این فرشته‌های زمینی هستید.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبادی افزود: آنچه درباره کودکان، معلولان و خانواده‌های آن‌ها در اولویت است این است که به آن‌ها ماهیگیری هم یاد داده شود تا بتوانند در این زمینه خودکفا شده و با تکیه‌بر خود امور خود را انجام دهند و البته که این سازمان در این جهت خوب عمل کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: بیش‌ از اندازه ای که شما برای کمک کردن به افراد ناتوان تلاش می‌کنید باید توجه داشته باشید که او یک انسان است و رعایت امانت کرده و به مسائل روانی، تربیتی و شرعی او هم توجه کنید./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات